Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Maak van je Zitplek geen Shitplek

• Jacqueline

Dat is ook toevallig. Teruglopend van school vanmorgen, dacht ik er net aan: waarom gooien zoveel mensen hun “zooi” gewoon op straat???

Ook volwassenen, gezien leeggemikte asbakken uit de auto…

Doe eens lief, en stop daarmee….

• Sjakie

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat mensen hun troep:X op straat gooien, hoeveel moeite is het om een papiertje in je zak te houden tot je thuis bent??

Hetzelfde geldt voor blikjes en flesjes….. laatst fietste ik over de Kievitstraat, er passeren van de andere kant 2 meiden en jahoor: leeg blikje hup zo op straat.

Alsof het de normaalste zaak van de wereld is….

schande

• Marije

En lag dat lege bierflesje daar op die plek?

• lemmohtoolk

Maakt dat heel veel uit Marije?

Het gaat om het principe. De jeugd verpest zoveel voor zichzelf en voor anderen. Ze hebben het alleen niet door.

Ik zeg dus ook…… Maak van je zitplek geen Shitplek! (en ik zal het ook tegen de jeugd zeggen).

• Jacqueline

Lemmo! Jee hee dát is een tijd terug, wordt er helemaal blij van (:D

Neem strax spontaan een extra oliebol op de kermis :P

• Marije

Grappig hoor want die foto is uit 2008

• Tiepie

Marije Schreef:

——————————————————-

> Grappig hoor want die foto is uit 2008

Kan je nagaan hoelang die shit er al ligt :P

Het is een kwestie van ‘opvoeden’, een nobele taak voor de ouders! Jong geleerd is oud gedaan…. klinkt simpel maar gaat vaak weer op!

• Jacqueline

Marije, het lijkt of jij zwerfvuil heel normaal en prima vind….Nee toch zeker?

• lemmohtoolk

Jowiri, zeker een tijd geleden en ik hoop dat de oliebol lekker was!

Laten we niet uit het oog verliezen waar vanuitDenHelder op doelde….. Het gaat om de jeugd…….

Hoe kunnen wij de jeugd duidelijk maken dat zij hun eigen vrijheid in de hand heeft. Van mij mag de jeugd namelijk overal zitten, hangen, drinken, praten, enz. enz. alleen zij moeten geen overlast veroorzaken. Dan is er namelijk helemaal niets loos, en zullen zij ook niemand horen!

Jeugd!, hou het netjes en ruim je eigen troep op. Ik ben namelijk niet je moeder!

lemmohtoolk