Jongeren welke er een rommeltje van maken.
Een leuk stukje op vanuitDenHelder. Lees het maar en geef uw mening op het forum.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk vind het ook onbegrijpelijk dat mensen hun troep:X op straat gooien, hoeveel moeite is het om een papiertje in je zak te houden tot je thuis bent??
Hetzelfde geldt voor blikjes en flesjes….. laatst fietste ik over de Kievitstraat, er passeren van de andere kant 2 meiden en jahoor: leeg blikje hup zo op straat.
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is….
schande
Jowiri, zeker een tijd geleden en ik hoop dat de oliebol lekker was!
Laten we niet uit het oog verliezen waar vanuitDenHelder op doelde….. Het gaat om de jeugd…….
Hoe kunnen wij de jeugd duidelijk maken dat zij hun eigen vrijheid in de hand heeft. Van mij mag de jeugd namelijk overal zitten, hangen, drinken, praten, enz. enz. alleen zij moeten geen overlast veroorzaken. Dan is er namelijk helemaal niets loos, en zullen zij ook niemand horen!
Jeugd!, hou het netjes en ruim je eigen troep op. Ik ben namelijk niet je moeder!
lemmohtoolk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?