Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat zou het leuk zijn....

• Tiepie

………. als er hier ook eens wat positiefs te lezen zou zijn :)

Ik heb een prachtweekend gehad op Willemsoord! Héél veel blije, enthousiaste mensen en heerlijke muziek. Een prachtig feest! En nog voor niks ook :P

Van iedere mislukte markt krijgen we hier uitgebreid verslag, gejammer en geklaag! Maar als er iets leuks te melden is hoor je niks! Hulde aan de organisatie van het afgelopen feestweekend! Van mij mag dit op herhaling!

• Slingerwinkel

Inderdaad was het een prachtweekend. Ik heb er gestaan met een kraam van http://www.deslingerwinkel.nl Voor elke vrolijke gebeurtenis.

Veel mensen gehad met leuke reacties, die niet wisten dat we in Den Helder zaten. Al met al positieve reacties.

Er was genoeg te doen/zien, o.a. de olifant, kamelen, ballonnenclown, artiesten voor jong en oud, een hapje en drankje en nog veel meer.

Dit mag best op herhaling.

• 0

hoe vaak heb jij hier nou al reclame gemaakt met je slingerwinkel. - zucht-.

willemsoord was leuk by the way.

• Jacqueline

Ik ben niet geweest, dus kon niets daarover melden, sorry :(

DH heeft helaas een klaagcultuur Tiepie. Ik leer er na 3 jaar mee leven, maar ik snap het ook niet ;)

• Sjakie

die klaagcultuur is toch niet speciaal vanuit DH? ik dacht dat dat gewoon bij de NL cultuur behoorde ;)

• sjonnie

Harstikke leuk om ook positieve geluiden te horen vanuit Den Helder.

Gelukkig krijgen die ook gehoor.

Jammer dat ik er niet bij was maar ik zal bij een volgend evenement er zekers bij zijn.