wie heet er een paar tabletten over, de mijne zijn op, en ik kan moelijk de deur uit (omg. nieuw den helder/den helder om ieman ze laten afhalen! alsvast bedankt (rebecalopez30@hotmail.com) gratis hoeft het ook niet s.v.p reactie z.s.m
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik zorg dat ik altijd een kuurtje op voorraad in huis heb. zodat je dus in het weekend en 's nachts enzo. niet met deze toestand zit.
sterkte!
enne… vandaag gauw de huisartsenpost bellen. ik weet hoe beroerd en ziek je hiervan kan zijn helaas.
evt. ook nog een aanrader = blase care. van pharmafood. met cranberry en d mannose. kun je bij de da drogist o.a. kopen.
Als het goed is houd men geen pillen over want het is een kuur die je af moet maken.
Er zijn verschillende soorten medicamenten, het is de vraag welke je nodig hebt.
Hoe rottig het ook is, ga naar de huisarts of weekend arts met een potje urine. Of laat het iemand brengen voor je. De arts schrijft je dan de juiste medicijnen voor.
Heb je chronische blaasontsteking dan kan je zelfs een onderhoudskuur krijgen, slik je elke dag medicijnen ter voorkoming.
Beterschap
als je echt iets wilt hebben wat werkt moet je cranberries sap drinken.
maar vragen om iemand anders zijn antibiotica lijkt mij verdacht veel op een verslaafde die via de reguliere weg geen pillen kan krijgen, want als je slecht ter been bent bel je je huisarts en tegenwoordig brengt de apotheek ook je medicijnen thuis.
dus mensen trap er niet in en geef nooit je pillen aan een ander!!!
het is overigens ook nog strafbaar op voorgescheven medicijnen bewust aan derden te geven
Salie kan in grote hoeveelheden giftig zijn inderdaad, maar om thee te zetten heb je niet meer dan 1 eetlepel nodig voor 2 kopjes thee.
De meeste gevallen van vergiftiging zijn gekomen door de etherische olie, omdat die zeer geconcentreerd is.
Cranberrysap/Cranberry pillen zijn zeer goed ter voorkoming en behandeling van een lichte blaasontsteking, maar ik zou gewoon
naar m'n huisarts gaan/bellen, die zijn daarvoor, en inderdaad, bij de apotheek bezorgen ze medicatie thuis indien nodig.
In elk geval: Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?