Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

goed tehuis voor lapjeskat gezocht

• mulder@quicknet.nl

Goed tehuis voor lapjeskat gezocht , hij is 8 jaar oud ..voor meer info bel 0223631419

• Sjakie

waarom doe je in vredesnaam een kat weg? daar mag wel een heel goede reden voor zijn!

ik vind het maar raar dat mensen zo'n beessie weg doen (en soms om de stomste redenen….) alsof het een oude jas is

zal wel aan mij liggen maarja… ben dan ook een enorme kattenliefhebber en heb liever dat mijn 2 katten goed te eten hebben dan ikzelf en ik verzorg mijn katten tot ze dood gaan en niet dat ik ze tussendoor weg doe, ik neem de verantwoording voor ze en ze horen gewoon bij het gezin

• de vries

Hier ben ik het helemaal mee eens Sjakie.

zelf heb ik er 4 en zou ze never nooit weg doen

• Leonie

waarom wordt hier toch iedereen gelijk veroordeeld! je weet toch niet wat er aan de hand is. het baasje kan overleden zijn, allergie of ziekte: zeg het maar. het maakt niet uit. iemand wil er op een nette manier van af.

• Sjakie

Je moet even goed lezen Leonie

Ik schreef dat er dan wel een heel goede reden voor moet zijn om zoiets te doen en een geval van overlijden vind ik een goede reden.

Zo dus. ;)

• Johanna

Ben ik het mee eens Leonie, soms denk ik dat een kat beter n nieuw baasje kan krijgen dan ongewenst/verwaarloosd bij het ‘oude’ baasje!

Moedig juist om 'n beter huis te zoeken en toe te geven dat n ander n beter leven voor de kat kan maken..

Verder vind ik dat iedereen er wel erg graag boven op duikt om te roepen dat t n schande is, weet jij de reden?

Ziekte, allergie, overlijden, verhuizing naar flat etc? Nee.

Hou eens op met veroordelen voordat je iets goed hebt kunnen beoordelen.

• Sjakie

………………. diepe zucht………………………..

ik heb alleen maar het beste voor met het beessie

• moontjuh

inderdaad, bemoei je liever met je eigen zaken.

zag er niet bij staan dat mr of mevr een preek vroeg!!!

jezus, ik zou zeggen mail iedereen die een kat aanbied op marktplaat over deze schande!! hoe durven ze een nieuw thuis te zoeken voor hun kat.

GET A LIFE!!!.

sjakie en alle anderen.

kijk eens naar jezelf en je eigen vuile was en hou een op met beschuldigen van mensen en preken geven als er niet om word gevraagt, en voor de duidelijkheid jouw reactie vroeg dus WEL om een preek

• Sjakie

X(

precies wat ik wilde >:D<