Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht mos en aquarium planten.

• rick

weet iemand mensen in omgeving julianadorp die mos of planten of kienhout hebben?

alvast bedankt

• Linda

Hoi, ik heb nog wel een paar mooie stukjes kienhout en drijfplantjes. Drijfplantjes mag je zo hebben, die groeien bij mij heel snel. Voor het kienhout vraag ik wel een vergoeding; ik heb er zelf veel geld voor betaald.

• rick

ok dat snap ik mail me maar je adres en wanneer het eventueel kan en hoeveel je voor het hout wilt hebben.

alvast bedankt

• rick

linda ken je my een prive bericht sturen met je email? want ik ken jou niks prives sturen.

• Linda

Hey Rick, je kunt me bellen op 06-25057972 Ik wil graag 15 euro voor het hout hebben. Het is één heel groot stuk en twee of drie kleinere stukken. Voor alleen al het grote stuk heb ik onlangs 24 euro betaald, maar ik vond het teveel ruimte innemen. Je kunt het natuurlijk ook in kleinere stukjes zagen.

• rick

groot stuk heb ik niet nodig aangezien ik zelf al een grote boomstam in me aquarium heb. zocht een klein stukje. voor in de hoek

• rick

wanneer kan ik eventueel de plantjes op komen halen?

• Linda

Dat zal even moeten wachten, ik heb ze net gesnoeid en ik ga op vakantie.

• rick

hmm ok jammer

• rick

zijn er nog meer mensen die nog stekjes over hebben van hun aquarium? of spullen over hebben kwa onderdelen associaressen.

zoek ook driehoek filters of interne filter