Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Turnen voor jongens?

• Mama

Ik heb hier een jongen (bijna 7) in huis die dolgraag zou willen turnen. Waar kan ik het beste met hem terecht? Heb al wat rondgezocht maar zie vooral veel voor meisjes en dingen als gymnastiek. Hij wil echt turnen en niet gymmen.

Liefst ergens waar je in ieder geval eerst 2 proeflessen kunt volgen.

• 0

ik weet dat er ‘vroeger’ turnen was voor jongens in de draaikolk, in de dollardlaan. ik dacht van noordkop. mischien is dat er nog steeds wel? je kunt de draaikolk bellen of noordkop.

succes.

• witdraakje

ik weet dat sportlust ook turnen voor jongens heeft.

http://sportlustjulianadorp.web-log.nl/

hoop dat je er wat aan heb, weet dat daar wel wat jongens turnen op de dinsdagavond.

• Mama

Sportlust had ik ook gevonden maar aangezien we in Den Helder wonen hoop ik op een vereniging in de stad.

De Draaikolk is volgens mij voor zover ik zag voor turnlust alleen staat daar alleen gymnastiek bij vermeld. Ook is de les voor jongens apart en niet in de Draaikolk.

Ik zal daar maar eens contact mee opnemen om te zien of wat ze gymnastiek noemen ook turnen is.

Mocht iemand nog iets anders weten dan hoor ik het graag,

Bedankt….

• carla

Probeer het eens bij OKK (marsdiepstraat)

Volgens mij hebben ze daar wel turnen voor jongens.

• Jacqueline

Maar als hij pas 7 is, kan hij dan niet gewoon ook bij meisjes turnen, gemengd dus?

Of maken ze qua “training” op die leeftijd al onderscheid?