Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fiets

• joland

wegens een “ongelukje” in Spanje moesten we helaas de fiets (postcode) daar achterlaten…wie heeft voor mijn dochter nog een damesfiets, wel stevig, maar niet te duur, over??

thx alvast

• Kaatjuh

Hoi Joland,

Helaa heb ik geen fiets in de aanbieding.

Nu je waarschijnlijk toch geen kaartjes voor Mysteryland hebt kun je dat geld (en wat je daar zou spenderen) gebruiken om een nieuwe fiets te kopen voor je dochter…………..:D

Met vriendelijke groet,

Kaatjuh

• D.A.

Er is een dames fiets, een zwarte oma fiets. Sparta, met een klein gebrekje. Hij mist een spaak. De versnelling is goed, alles werkt. Hij heeft wat roest. Hij is stevig,……(I de banden zijn hard, en hij fietst. )

Mag je hebben. Ping maar even terug.

• joland

hm als hij goed fietst en stevig is, is t toch prima… wat wil je ervoor hebben??

• joland

kaartjes komen er wel hoor,die hoef ik niet te betalen :D

fiets moet gewoon goed zijn,degelijk en netjes… gaat bij haar toch niet langer mee als…;-)

• Kaatjuh

Hahaha Joland,

Was een geintje hoor (:D

En inderdaad je kan beter een goede tweedehandse kopen of krijgen…..een nieuwe blijft niet lang nieuw…en.een nieuwe wordt snel gejat…

Met vriendelijke groet,

Kaatjuh.(:P)

• D.A.

Suur maar een email naar yege80cw@kpnmail.nl.

Een prijsje voor de spaarpot voor Junior. Denk ik van 15. De fiets is niet gestolen, het stuur heeft roest, en de voorband is lek. Da's weer pech, dat komt door de spaak. Versnelling en licht doen het wel.

• fiets

ik heb een fiets voor je mag gratis weg alleen voorkoplamp is stuk

• joland

aardig van je, maar ben niet zo handig om een band te plakken….:( dus zal eerst even navragen…

• Kaatjuh

Dan kom ik je wel helpen om de band te plakken :)

Met vriendelijke groet,

Kaatjuh