Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boeken Horeca gastheer/vrouw niveau 2

• joland

wie heeft toevallig deze boeken van de BBL opleiding en kan ik ze overnemen?

• joland

AAN DE SLAG MET WIJN 9789052117102

GELUKSKUNDE 9789034559975 €

STARTREKENEN 2F LEERWERKBOEK DEEL A EN B

9789490013790TENDENS GHV BRONNENBOEK

9789060535110 €160,00

TENDENS GASTHEER/-VROUW INSTRUCTIEWERKBOEK INCL.DVD

• joland

niemand die deze opleiding HEEFT gedaan? :(

• chat

Beste Joland, ben je niet een beetje laat begonnen met zoeken naar boeken? Maandag beginnen de scholen weer!!

Jij verwacht binnen 50 minuten dat de reacties binnen stromen! Gezien het gebruik van hoofdletters en :( maak ik op dat je nog geen reacties ontvangen!

Een goede gastheer/gastvrouw is geduldig en blijft altijd vriendelijk zoals je reageer in je laatste berichtje toon je niet echt aan dat je over deze kwaliteiten beschikt!

Toch wens ik je veel succes toe met je opleiding.

• IK DUS

Schrijven is moeilijk he !!!

• joland

lieve Chat, het feit van hoofdletters, is de nadruk op HEEFT, want boeken aangeboden door mensen die nog met de opleiding bezig zijn is leuk, maar daar hebben we niets aan..en wat is laat? tegenwoordig word je pas LAAT aangenomen op een opleiding, maar weet dat jij graag reageert op welke topic dan ook, dus neem je niets kwalijk…

fijne dag verder…

• joland

Ow…………… enne lieve Chat, als je alles alles zo goed weet, moet je toch weten dat deze school deze week al begonnen is! :D:D

• joland

en..lieve Chat tussen de 26/08/2010 17.53 en 27/08/2010 18.44 zitten meer als 50 minuten hoor, dat is nl wel een HELE dag…goed lezen hoor, zoals ook word vermeld, dat gebeurt je regelmatig hier op t prikbord, maar ook dat geeft niet hoor…

en tuurlijk zijn boeken te bestellen maar van mijn werkgever weet ik dat dat meestal word vergoed door je stageplek, en bij deze dus niet, begrijp je t nu allemaal lieve Chat, of moeten we het nog n keertje opschrijven??

en nogmaals een hele fijne dag, en succes met je volgende topic…

lieve goetjes Joland

• joland

een goetje voor jou en een groetje van mij :)

zo nu ga ik aan me weekend beginnen….

• boekwurm

Hay Joland,

Misschien kan de site bookmatch.nl je helpen.

Succes!