Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

popstars

• angelique

Ik heb 4 kaarten gewonnen voor de opnames van Popstars. A.s. maandag zijn de opnames om 11.30 uur in Bussum. Min.leeftijd is 10 jaar. Voor 5 euro per kaart mag je ze overnemen.

• Kaatjuh

Beste Angelique,

Je hebt de kaarten gewonnen, waarom ga je zelf niet?

Ik vind het raar dat je er nu nog €5 voor durft te vragen!

Met vriendelijke groet,

Kaatjuh

• Wout

Beste Kaatjuh,

Angelique heeft de kaarten gewonnen. Voor hetzelfde geld had zij ze uit de vuilnisbak gegraaid, of met een hengel uit het riool gevist. Misschien heeft ze die kaarten wel gejat van een dief of heeft ze ze zelf gedrukt.

Waar maak jij je druk om? al vraagt ze er een miljoen euro voor per stuk! Als zij geld had gewonnen zegt de bakker ook niet Mevrouw ik pak dat geld niet aan want u heeft het gewonnen

Ik vind het raar dat jij je met andermans zaken bemoeid en op het prikbord durft te reageren.

Met vriendelijke groet,

Wout

• asjuh

4 kaarten voor popstars GRATIS

Ik heb 4 kaarten gewonnen voor de opnames van Popstars. A.s. maandag zijn de opnames om 11.30 uur in Bussum. Min.leeftijd is 10 jaar. gratis

Naam: Angelique

Plaats: Den Helder

Datum: 2010-09-02

?? 8-) zucht

• ikke

het is geen 30Euro perkaartje wat ze vraagt !!!5 euro valt best mee zeur is niet zo kaatjuh..

ze is 10 jaar zo`n progamma duurt tot LAAT!!!

het is niet leuk als ze daar in slaap valt natuurlijk!! wat denk jezelf kaatjuh..:S

Kom op zeg.. pfffff

• ikke

ff verkeerd gelezen… dacht dat het een meisje was van 10Jr…Oeps!

• Kaatjuh

Wout en ikke,

Ik begrijp dat jullie met een soort van gefrustreerde onmacht mijn bericht hebben gelezen en daarom denken dat jullie op deze vreemde wijze mogen reageren.

Je mag schelden, schreeuwen, stampen, beledigende woorden typen maar het doet me eigenlijk helemaal niks.

Het zegt meer iets over jullie….

Zelf heb ik ook weleens vrijkaarten of kortingsbonnen hoor, als ik daar zelf niks mee doe, kijk ik wie ik er wel blij mee kan maken zonder daarvan te profiteren.

Angelique, ik hoop dat jij je gratis gewonnen kaarten voor 5 euro per stuk kan verkopen omdat je zelf de opnames niet kunt bijwonen.

Met vriendelijke groet,

Kaatjuh

• angelique1971

Voor het eerst op het prikbord en beetje jammer van die boze reactie van Kaatjuh. Voor jouw informatie, ik wilde de oproep direct wijzigen in gratis maar het lukte mij niet om het te veranderen. Op flessepost had ik wel gratis gezet.

Beetje sneu om direct commentaar te leveren, maar goed bij deze………..ze zijn gratis weggegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• misterie

Wat een gedoe zeg . Dus als je iets wint ,mag je er niets voor vragen als je niet gebruikt .

Dus als iemand een auto wint , en hij gebruikt hem niet .Ik hou me aanbevolen kan wel een gratis auto gebruiken ..

wat een onzin .Je had er best geld mogen vragen voor die kaartjes

• Wout

Kaatje weet dat veel mensen het prikbord lezen, Kaatje wil zich graag voordoen als een weldoener. Kaatje is geen haar beter dan sommige bekende nederlanders die zich inzetten voor een goed doel, om zo zelf in de “kijker” te staan .