Ik heb 4 kaarten gewonnen voor de opnames van Popstars. A.s. maandag zijn de opnames om 11.30 uur in Bussum. Min.leeftijd is 10 jaar. Voor 5 euro per kaart mag je ze overnemen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste Kaatjuh,
Angelique heeft de kaarten gewonnen. Voor hetzelfde geld had zij ze uit de vuilnisbak gegraaid, of met een hengel uit het riool gevist. Misschien heeft ze die kaarten wel gejat van een dief of heeft ze ze zelf gedrukt.
Waar maak jij je druk om? al vraagt ze er een miljoen euro voor per stuk! Als zij geld had gewonnen zegt de bakker ook niet Mevrouw ik pak dat geld niet aan want u heeft het gewonnen
Ik vind het raar dat jij je met andermans zaken bemoeid en op het prikbord durft te reageren.
Met vriendelijke groet,
Wout
Wout en ikke,
Ik begrijp dat jullie met een soort van gefrustreerde onmacht mijn bericht hebben gelezen en daarom denken dat jullie op deze vreemde wijze mogen reageren.
Je mag schelden, schreeuwen, stampen, beledigende woorden typen maar het doet me eigenlijk helemaal niks.
Het zegt meer iets over jullie….
Zelf heb ik ook weleens vrijkaarten of kortingsbonnen hoor, als ik daar zelf niks mee doe, kijk ik wie ik er wel blij mee kan maken zonder daarvan te profiteren.
Angelique, ik hoop dat jij je gratis gewonnen kaarten voor 5 euro per stuk kan verkopen omdat je zelf de opnames niet kunt bijwonen.
Met vriendelijke groet,
Kaatjuh
Voor het eerst op het prikbord en beetje jammer van die boze reactie van Kaatjuh. Voor jouw informatie, ik wilde de oproep direct wijzigen in gratis maar het lukte mij niet om het te veranderen. Op flessepost had ik wel gratis gezet.
Beetje sneu om direct commentaar te leveren, maar goed bij deze………..ze zijn gratis weggegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?