Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rataplan

• frans snijder

Ik ben het er wel mee eens dat alles duurder is geworden.waarom?er komt meer afval binnen wat een hoop geld kost om het te verwerken.ik kan er over mee praten,ik werk zelf ook bij een kringloop bedrijf.de kosten lopen de pan uit.ik zelf vind het jammer.maar het is niet tegen te houden.maar een ding snap ik niet.rataplan word gesteund door de gemeente.wij niet.wij hebben in totaal plm 80 mensen in dienst.hoeveel heeft rataplan in dienst?

• Johanna

Naar mijn weten hoeft Rataplan niet te betalen voor het verwerken van afval doordat ze afspraken hebben met de gemeente

iig was dat in het verleden zo

• Jacqueline

Daarom vind ik dit

Zoals bij de meest mensen wel bekend is Rataplan een stichting. Rataplan heeft dus geen winstoogmerk maar heeft andere doelstellingen, die doelstellingen zijn de volgende

zo bijzonder.

Maar Frans, een 2e topic openen maakt het misschien wel minder overzichtelijk?

Heb overigens nog niets gehoord van Rataplan, alleen een automatisch “verzonden” bericht.