Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw in Den Helder/Julianadorp

• De late boodschap

Nieuw nieuw nieuw De boodschappenbezorgservice tussen 18:00 uur en 22:00 uur. Je kent het wel, zit je lekker op de bank, kom je er achter dat je nog wat vergeten bent bij de winkel of je hebt gewoon geen zin om er nog uit te gaan voor die ene boodschap. “De late boodschap” haalt je boodschappen en bezorgt deze bij je thuis. Kijk voor meer info;

http://www.delateboodschap.nl

• joke

hoe verzin je het, en dat voor die prijs :)

weet niet of ik t ga gebruiken maar sla het op…mis alleen de “ingredienten” voor een onverwachts feestje

• De late boodschap

Iedere dag komen er nieuwe producten bij, eind deze week verwachten we al een heel eind te zijn.

Mochten er boodschappen niet tussen staan, kun je dit altijd apart in je bestelling vermelden.

Leuk dat je ons alvast opslaat.

groetjes,

Team de late boodschap

de late boodschap

• Roekkie

vanavond is even geprobeert hoe dit werkt helemaal leuk ik had geenzin om door dat rot weer te fietsen naar de winkel een paar schappies laten halen en binnen een half uur had ik wat ik wilde is een aanrader als je niet van regen houd

• Maja

Geweldig!!! Ik ga het zeker gebruiken……

Wens jullie veel suc6