Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tas gestolen98

• b.kersten

vanmiddag om 2 uur is mijn tas gestolen. Ik had mijn fiets bij de kroonpassage voor bakker bart neergezet en stond even met iemand te kletsen. In een fractie van een seconde is mijn tas uit het fietsmandje gehaald. Gelijk passen blokkeren enz. Toen naar de politie. Vanavond gebeld portemonee gevonden en door een mevrouw naar de politie gebracht. Hartelijk dank lieve onbekende mevrouw. Mevrouw had hem in de zijstraten bij albert heyn in nieuw de helder gevonden. Geld eruit natuurlijk. Tas en sleutelbos zijn nog weg. Nu gaat het mij niet zozeer om die tas, het is een zwarte laktas met beslag, maar om de sleutelbos. Er zit een lang lint aan wat je om je hals kan doen. Een sleutel van de auto, nissan, kost nogal wat om te vervangen, en nog wat sleutels. nu is mijn vraag, als u in de buurt woont zou u eens willen kijken, misschien toevallig in uw tuintje gegooid. Ik zou er heel erg dankbaar om zijn. mijn telefoonnummer. 0223-614990. alvast bedankt. diny.

• jose

heel vervelend, zekers omdat er buiten de sleutels ook nog wel n adres in je tas zat…

• jell

misschien ook niet zo handig om je vaste telefoonnummer hier te vermelden.. zo is het een eitje om je adres te achtehalen, voor degene die de sleutels in zijn bezit heeft!!

dadelijk zijn je spullen uit je huis plús je auto verdwenen!

• b.kersten

ja jell goed opgemerkt, was in een vlaag van verstandsverbijstering. inmiddels zitten er al nieuwe sloten op de deur en de auto staat in de garage.