Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

duur

• Elisez

Ook voor mij hoeft Rataplan niet meer. Dit zijn geen snuffelprijzen meer. Er staan dingen tussen die bij action vandaan komen. En dan zijn ze bij de action nog goedkoper ook. En andere dingen die vaak in de winkel liggen voor 2 tot 3 euro duurder nou dan koop ik toch liever nieuw. Het klopt dus Rataplan is veel te duur is geworden en ook inderdaad spullen die stuk zijn. Je koopt toch geen vaas met een scheur of een heel stuk van de rand???????????????

• C@RL@

Dan koop je die spullen toch gewoon bij de Action!. En niemand verplicht jou om dingen bij de Rataplan te kopen. En misschien zijn er mensen die vazen met scheuren of brokken eraf wel kopen.

• Kaatjuh

Elisez,

Je kunt je beklag gaan doen bij Gert-Jan.

DIe negativiteit over Rataplan is wel duidelijk hoor, jammer dat jij wéér een nieuwe discussie start, het is namelijk al behoorlijk uitgekauwd.

Ik neem aan dat jij woensdag op de uitnodiging ingaat?

Met vriendelijke groet,

Kaatjuh

• josje

ja hoor kaatjuh wil jou ook wel ontmoeten die dag, zet een rode puntmuts op, zodat ik je herken

• joke

:D:D