Weet wel zeker, want de uitnodiging is pas over twee weken. 20 oktober… ()
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk ben degene die deze discussie in eerste instantie begonnen is, het was niet mijn bedoeling om Rataplan in n kwaad daglicht te zetten, maar ik schrok gewoon van de prijsstijging, netjes van Mijnh. Dekker om mensen een kijkje in de keuken te gunnen van zijn bedrijf, maar ik persoonlijk heb daar geen behoefte aan, prijsstijging blijft prijsstijging, en ik kwam/kom daar voor de de spulletjes/kleding etc. Ik ga zeker nog steeds af en toe snuffelen bij Rataplan, en misschien heeft Mijnh. Dekker inderdaad wat aan de prijzen gedaan en dan zal ik ook de eerste zijn om dat op flessepost te vermelden.
Ik vind de toon van het hele gebeuren aardig akelig worden, nogmaals, het is nooit de bedoeling geweest om n bedrijf en/of z'n medewerkers ‘neer te halen’, het was meer n constatering, ik zou het prettig vinden als iedereen elkaar in zn waarde zou laten, want met al dat gekat schieten we ook geen ruk op!
Nog 2 puntjes:
* De uitnodiging van Mijnh. Dekker is woensdag 20 Oktober- die is dus nog niet geweest!
* In de originele discussie heeft niemand het over het Rataplan-Reisje gehad.
Van mijn kant is het hele verhaal nu klaar, ik wens Mijnh. Dekker veel succes
geachte mr dekker
vanuit een geen winst makend bedijf word er toch veel winst gemaakt, bedoel elk podrukt wat binnen komt is geschonken
alles wat je verkoopt is dus al pure winst!
personeel is aangestelt door reclasering, noorderkwartier of wnk,dit vertaalt zich in gratis personeel of gesubsidieerd
daarin tegen hoe zit het met de witgoed handelaar die er tussen zit voordat de spullen te koop worden aan geboden voordat de mensen die het echt nodig hebben wat kunnen kopen?
en hoeveel brengt nou een veiling op van de goederen die nooit de winkel halen??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?