Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dagje-rataplan

• xxx

beste mensen

iedereen die klaagt over het bus-tochtje rataplan moet zich schamen

en heel diep ook

er wordt een dagje rataplan georganiceerd voor juist die mensen die geen vervoer hebben om bij de andere ratapolan`s te komen kijken en lekker te kunnen snuffelen allemaal voor niets wat zegt rataplan we geven de mensen nog 5 euro per vesteging dus dat is 20 euro kado zelfs kregen de mensen nog koffie thee broodjes soep en voor de kinderen limonade en snoep maar das niet genoeg ze willen nog meer en meer ze klagen maar over geld wat hebben we nou aan 5 euro per vesteging let op das gewoon 5 euro korting op alles wat jullie kopen je krijgt het maar ze haden ook niets kunnen doen

maar het lijkt wel maakt niet uit wat je doet het toch nooit goed is wat je doet

zielig zielig hoe de mensen reageren ik hoop eerlijk gezegt dat die mensen wie nu klagen hun gezicht durven te laten zien op de uitnodiging die meneer dekker heeft geplaatst en dan zeggen wat ze hier op de pagina zetten dat ook op die dag zullen doen maar ik durf te wedden dat als volgend jaar let op als volgend jaar het dagje rataplan wordt georganiceerd ze als eerste in de rij staan wand zo erg zijn deze mensen wel ik zou zeggen als ik meneer dekker was mensen het was leuk maar het kost mijn best veel geld om dit te organiceren en als ik dit als dank krijg dan stop ik met het dagje rataplan is jammer voor die mensen die het wel heel erg gezelig vonden en zekker voor die mensen die nooit buiten den helder komen omdat ze geen vervoer hebben en ook het geld niet hebben om met het openbaar vervoer kunen dat heb je dan te danken aan die mensen die altijd lopen te zeiken en nooit iets goed en leuk kan gaan ze hebben altijd wel wat zielig zielig

ik heb onwijs genoten en hoop dat het volgend jaar wel door gaat en laat die zeikers en die cente-knijpers dan maar thuis dan is het voor iedereen gezellig groetjes xxx

• Jacqueline

Punten en komma's leest een stuk makkelijker.

Er is hier niemand die klaagt over de bustocht. Lees eerst de reacties maar eens door lijkt mij voordat je in 1 lange zin begint te reageren.

Meneer Dekker heb ik zelf al gemaild, omdat de klachten wel duidelijk zijn (én terecht), en wat mij betreft, hoefde ik dat niet verder uit te kauwen alhier.

Maar als jij hier zo van de toren gaat blazen, over iets wat hier nergens beschreven staat: beetje vreemd.

• Tsja

laat die zeikers en die cente-knijpers dan maar thuis

ik dacht dat het juist die cente-knijpers (???????????????????) waren die mee gingen met dat soort reisjes !

• Kaatjuh

:D

• ---

ik ben met 6 mensen geweest en wij alle 6 vonden het geweldig !

het eten was lekker en nog gratis kadobonnen ook !

wat wil je nog meer ?

wij vonden het hartstikke leuk bedankt ! (tu)