Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mooi voor Sinterklaas

• Jacqueline

Veel Wii spellen voor een klein bedrag op flessepost.

• haha

misschien kun je ze afgeven bij de rataplan winkel

• Simone

Dat kun je toch lekker daar laten? Waarom ook nog eens hier neer zetten? Lijkt wel spam.

• ferdinand

Maar wel keurig geschreven

• Jacqueline

Moeilijk hè, als je op je fouten gewezen word ;)

• ferdinand

Complimenten (tu)worden te weinig gegeven, als dat zou gebeuren ziet de wereld er beter uit:D

• Jacqueline

Dat is waar. Daar kan ik geen speld tussen krijgen.

Weet je wat het is? Op geen enkel moment heb ik Dhr. Dekker persoonlijk aangevallen. Ik heb hem persoonlijk gemaild over deze topic, zodat hij er zelf op kon reageren. Dat leek mij wel zo eerlijk.

Dhr. Dekker heeft er hier ook op gereageerd, waarna ik ook aangegeven had, dat voor mij de kous daarmee af was. Vervolgens komen er na Dhr. Dekker's reactie nog veel meer klachten.

Dat de prijzen behoorlijk zijn gestegen, is waar. Ik kwam er vaak, tegenwoordig een stuk minder, omdat ik voor kleding veel voordeliger uit ben bij The Second Hand Shop.

Vervolgens krijg ik een bak gal over me heen, waarbij onwaarheden worden getypt. Er waren geen klachten over het busritje, en de uitnodiging van Dhr. Dekker: nee daar was niemand naar toe geweest. Simpel weg omdat die nog moet komen. Zoals je kan lezen, heb ik ook direct gereageerd op de uitnodiging. Het lijkt me niet vreemd, dat dan ook ik uit mijn slof schiet.

Verder is het heel vervelend als iemand dyslectisch is, maar dit leek mij meer een staaltje “Ikspuugalleserzonderleestekensuitomdatikboosben”.

En wie de bal dan kaatst, kan de bal terug verwachten. En dat kan wel eens hard aankomen dan.

Nu kan er verder oeverloos op gereageerd worden, wat ik zelf niet zo nodig of interessant vind. Als ik verder wat wil weten verder over Rataplan oid. mail ik Dhr. Dekker zelf, zoals ik al eerder heb gedaan.

En Ferdinand, jij krijgt bij deze een compliment, omdat je dit keer niet op de man (vrouw) hebt gereageerd, terwijl dat heel makkelijk is ;)

Met vr. gr. Jowiri

• Johanna

Helemaal mee eens Jowiri.

• ferdinand

(tu)

• ikke

omdat Simone…. sommige mensen alles doen voor aandacht, lukt t niet kwaadschiks over de rug van andere, word er gewoon “overbodig” schrijftalent gebruikt…gewoon als de kans er is overheen lezen, en want bij ‘voer’ ….pfff……