Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veilig zwemmen in de Schots

• miamoreforever

Mijn dochter ging altijd met veel plezier met haar vriendinnetjes zwemmen in Zwembad de Schots.

Maar jammer genoeg wordt dit gezellige zwemmen al 2 weken ziekelijk verstort door 2 zielige jongens.

Broertjes van elkaar.

Die het heel leuk vinden meisjes keihard te slaan en te kleineren.

Het zwembad doet er niet veel aan en je vraagt je af waar ze op wachten,hoeveel die jongens mogen doen voordat ze echt ingrijpen.

Het is toch tegek voor woorden dat ze zover kunnen gaan.

Die meiden bijten van zich af,maar uiteindelijk is een beetje hulp van het zwembad ook wel fijn.

Of kan je niet veilig zwemmen in de Schots?

En moeten die meiden maar iets anders leuk gaan doen op een zondagmiddag?

• seagal

volgende keer gewoon mee gaan zwemmen en de meiden lekker laten spelen en als die takke jochie's toe slaan

dan grijp je zelf in en houd ze wat mij betrefd dan maar ff 2 minuten die koppie's onder water.

• chat

(tu):)-D

• william

ik vind het personeel wat daar rondloop ook moet ingrijpen,maar ik merk ook als we gaan vrij zwemmen en loopt beetje te geinen doen ze de glijbaan uit.

maar in dit geval even goed beet pakken en de koppen onderwater doen.

chagarijnig personeel hoor wat daar rond loopt.

• Jacqueline

Miami, heb je het ook al zelf bij het zwembad gemeld? Er zijn zwembaden die daarna een zwemverbod voor etterbakken afgeven. Is een goed idee.

Ik snap zowiezo niet waarom mensen/kinderen elkaar niet gewoon met rust kunnen laten. Houd gewoon je handen thuis.