Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fietsen gevonden

• anja hoogwoud

Vanmorgen vond ik twee damesfietsen in de bosjes in de v. Egmondstraat.

Politie gebeld en werd ik verwezen naar de Kringloop. die gebeld en werd ik weer verwezen naar de politie. Uiteindelijk zal de Kringloop in opdracht van de politie de fietsen bij me ophalen. Blijven er 3 maanden staan en daarna evt. verkocht.

Mis je je fiets, kijk daar dan eens! Dit waren van oorsprong vrij dure fietsen.

• clau65

Het waren zeker niet 1 blauw met witte Giant of 1 peugeot rood dames fiets? Zou natuurlijk te mooi voor woorden zijn, lol.

• Jacqueline

Blijven ze daar 3 maanden in de winkel staan…..of in de opslag…..?

Vind ik een fiets, dan meld ik het, en dan mag de eigenaar zijn/haar fiets dan bij mij ophalen. Maar ja ik heb de ruimte ervoor, moet maar net kunnen natuurlijk.

• shemara

mijn fiets is een tijdje geleden gestolen dat was een union unica met de kleuren wit groen en zilver en een kleine beschadeging aan het achter spatbord

• marja

hoi anja

mijn cumberland elektriche fiets is 13 november gestolen is 1 van de fietsen een cumberland

mijn fiets was 4 maanden oud

• Paula

In het water bij het bruggetje naast Life en Garden, ligt aan de rechterkant (gezien met je rug naar de Texelstroomlaan) een fiets in het water.

Je moet goed kijken als je hem wilt zien liggen, ik weet uiteraard niet wat voor fiets het is maar het lijkt mij een damesfiets met handremmen.

Het is het kijken waard, voor het zelfde geld is hij van jou.

• dora

een blauwe/zilvergrijs met metalen mand voorop Giant metro 1, heb je die toevallig gevonden??

• Jacqueline

Anja heeft ze naar de kringloop gebracht in opdracht van de politie. Als iedereen het híer gaat vragen, staan ze dáár over 3 maanden nog, en worden ze verkocht.

Je kan dus beter even de kringloop bellen.

• marja

bij de kringloop kom je ook niet verder ben er geweest je mag daar geen fietsen kijken

• Jacqueline

Vraag me dan gewoon maar af: wie is nu de dief???