Afgelopen maandag avond (22-11-10 rond 20 uur) is mijn portemonee verloren of gestolen , bij de winkelcentrum de Riepel in Julianadorp, dinsdagavond rond 19 uur is aan mij terug gegeven een stel spaarpasjes deze waren gevonden bij mensen hun voordeur en had ik een mail in mijn box dat ook mijn portemonee gevonden was, met 3 bankpassen er nog in. Jammerlijk kwam ik er dinsdag middag pas achter dat mijn poremonee er niet meer was , shit!!!
Ondertussen had ik mijn passen al laten blokkeren en bleek dat alle drie de passen te zijn gebruikt waardoor er 1 al geblokkeerd was door het gebruik van 3 x verkeerde pincode ( mijn geluk) een andere pas hebben ze 2 keer mee geprobeerd en ook daar is het niet mee gelukt .
Met deze passen is maandag rond 21.15 geprobeerd te pinnen bij de pinautomaat van abn-amro bij winkelcentrum de Riepel .
Het geld wat in mijn portemonee zat is verdwenen ,20 euro iets anders had ik ook niet verwacht .
Wat ik wel heel erg vind is dat ik mijn foto's , een krantenknipsel en mijn id kaart kwijt ben
waarom laten ze die er nu niet in zitten en wel 3 inmiddels waardeloze bankpassen .
Zoals het er nu uitziet komen we er wel achter wie diegeen zijn die onrechtmatig mijn bankpassen heeft gebruikt.
Bovenalles wil ik de foto's en het krantenknipseltje terug deze hebben voor mij een onschatbare emotionele waarde.
Dus lieve mensen wie o wie heeft deze foto's en kranten knipsel gevonden ergens tussen De Riepel en middelzand 46..
mijn dank zal groot zijn .