Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huurwoning gezocht

• Cindy

Wie heeft er een eensgezinwoning met minimaal 4 kamers die hij of zij wil verhuren in julianadorp?

Wij zijn een gezin met 2 volwassenen en 1 kindje van 1 jaar (2e is eind maart '11 uitgerekend).

Voor meer informatie kan je me mailen.

Hopelijk tot snel

mvg Cindy

• seagal

Woningstichting????????????????

Woontij ?????????????????????

• Jacqueline

Duurt járen Danny ;)

Veel makelaars in DH verhuren ook, je vind ze op de 0223 startpagina. Succes meis.

• Jacqueline

Oa. http://www.huurwoningen.nl/in/den-helder/

• Mo

Hoi Cindy, ik wil je mailen, maar dat gaat niet!! Vraagje, voor hoe lang zoek je een huurhuis?

• seagal

duurt dat echt zo lang?

• cindy81

Ik zoek voor ongeveer 2 jaar een woonhuis U kunt mailen op cindylandman@hotmail.com

Al die andere opties heb ik al geprobeerd en indd woningstichting duurt jaren als je ook nog in een goede buurt terecht wilt komen.

Toch bedankt dat jullie met de ideeen komen.

• Jacqueline

Cindy, had je al op die link geklikt dan? Makelaars verhuren vaak vanaf 600€ en dat is best wel veel, maar ook in een particuliere sector kan je huurtoeslag aanvragen mocht dat nodig zijn..

Op de link staan goedkopere woningen. Als het voor 2 jaar is, en het heeft spoed, moet je nu eenmaal een beetje schipperen…..Maar ook dat kan zijn charmes hebben ;)

• Cindy

Jowiri bedankt voor de tip. Ik zit nu ook in een particuliere woning dus mbt huurtoeslag weet ik van de hoed en de rand.

Had nog niet op de link geklikt zal het gelijk doen.

thanx

• Jacqueline

yw ;)