Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

chihauhau

• ikkeesss

Hey

Weet er iemand in den helder of omgeving een nest met chihauhau puppies?

Kortharig??

wit of bruin??

klein van stuk?

ken op internet weinig vinden hier in de buurt!!

TIPS??:D

• Jacqueline

Ik ken alleen hele grote :D

Ze zijn wel leuk hè ;) Suces. En koop bij een goede fokker om jezelf en het hondje ellende te besparen.

• teletubbie

Op 0223 markt staat een advertentie met pups.

http://0223.paginamarkt.nl/chihuahua-pups-voor-kerstmis/354208.html

• ikkesss

teletubbie die vertrouw ik juist niet daarbij moet ik luchthaven enzo ook invoere en noem het maar op. en die gene typt als engels en nederlands dus ik hoef dat niet!

• teletubbie

Sorry, ik had alleen naar de advertentietitel gekeken en niet echt verder gelezen.

Heb er niet veel verstand van, maar de prijs lijkt mij ook wel weinig voor pups met papieren?

Succes en hoop dat je een pup vind :)

• Jacqueline

Persoonlijk, maar ik kan niet in je portemonnee kijken, vind ik dat je een rashond nóóit zomaar “ergens” moet kopen. Een paspoort zegt helemaal niets, een stamboom wel. Kijk naar stempels, de rasvereniging, google.

Vaak is goedkoop duurkoop bij een rashond. Wil je niet te veel geld betalen voor een hondje, kies dan een vuilnisbakkie, óf een gelegenheidsnest-puppy. En anders, hoe vervelend ook, nog doorsparen…

Een hond is een vriend voor het leven, maar dat leven moet wel prettig zijn (geen ziek/zeer).