Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dierenarts

• Mo

Wie weet welke dierenarts er goed en aardig is in Julianadorp? Gr. Mo

• 0

mo

er is maar 1 dierenarts in julianadorp en dat is dr salet.

wij komen er al jaren met onze hond(en) , en andere kleine dieren, prima ervaringen mee!

succes.

• moontjuh

idd er zit er maar 1(:P)

salet.

persoonlijk vind ik hem wat minder, niet voor de dieren hoor maar voor de eigenaren.

maar nogmaals dit is persoonlijk en ieder vind wat anders fijn.

• Gerard

ook wij bij salet tevreden over de man voor de dieren hier.

maar tip als de man zelf mee leest geef ook aandacht aan de dierenliefhebbers die komen en niet aan het toetsenbord van je comp.

maar arts is top voor de beeste en daar gaat het tenslotte om

• moontjih

idd gerard.

mijn man mag zijn aanpak wel, gewoon recht door zee zonder wantjes aan.

ik hou persoonlijk liever van een mensen mens maar hij is tot nu toe altijd goed voor mijn beesjes geweest.

mvg

• boeffie

Salet goed. Echt niet het is een lapzwanser een geldwolf en hij doet zijn werk niet zoals het hoort vind ik. Ik ben gewoon voor de gek gehouden en zo hebik meer verhalen over hem gehoord. Nee nooit meer

• ikkkess

in schagen zit er 1 het is wel 15 min rijden maar erg goed .. en niet zo duur als salet wat een rare man is dat!

• Jacqueline

Wij zijn wél heel tevreden met Salet. En ook met Duursema waar we een keer onverwacht heen moesten. deze man neemt álle tijd voor jou én je dier.

• Monique Jdorp

Ik ga altijd naar Dierenkliniek Zuiderkaag in Schagen.

Super dierenartsen!! Allemaal erg begaan met de patientjes, maar ook met de bazen ervan.

Ze nemen ruim de tijd, hebben goede apparatuur en goede kennis van zaken.

Een aanrader!

• Jean

Ik raad dierenkliniek Zuiderkaag aan. Salet heeft mij twee katten gekost. Hij vond het toen niet nodig om weefselonderzoek te laten doen want het waren vetbulten bij een kat en bij de andere was hij heel nonchalant. De dierenarts van Zuiderkaag heeft haar uiterste best gedaan om ze nog te redden maar helaas.