Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dierenarts

• anja

zelf ga ik graag naar dierenarts Willig in Schagen, Muggenburg.

Prima man voor mens en dier , niet duur en zeer kundig.

Wat ik van Salet niet kan zeggen . die heeft er tot 2 maal aan toe gezorgt dat mijn huisdier bijna dood ging door verkeerde diacnose en de daarbij verkeerde medicatie. en vreselijk duur is .

maar oke dat zijn de meeste dierenartsen ook in den helder

voorbeeld; algemeen in den helder de sterilisatioe of casteratie is al bijna 40 % duurder dan bij Willig.

al met al Salet komt niet meer aan mijn huisdieren en ik rij liever 15 minuten door voor een goede dierenarts.

• kapacha

Salet goed? Echt niet. Ik heb een hele andere ervaring met deze man. Is een heel lang verhaal om op te schrijven. Maar het komt hier op neer dat hij zijn werk niet wou doen, terwijl het nog werktijd was voor hem. Dat vertelde hij ook aan zijn assistente, Hij was alleen vergeten dat we hem letterlijk konden horen door de telefoon.

• zazi

Salet goed? Dacht het niet! Mijn herdershond (6 mnd) is aangereden door een brommer, beestje bloedde uit zijn neus en wij dus naar de dienstdoende DA, was Salet.

Toen we daar aankwamen was het bloedden al gestopt en ging onze hond als een malle tekeer. Heel hard blaffen, iets wat hij eigenlijk nooit deed.

Salet heeft van een afstandje staan kijken en heeft letterlijk gezegd: Hij blaft, dus mankeert niets. Gaat u maar weer. (hij leek wel bang voor honden!)

Veel later bleek dat de hond door de klap van de aanrijding een hersenbloeding had gehad! Hierdoor kreeg hij epileptische aanvallen en hebben we hem een paar maanden later alsnog kunnen laten inslapen!

• Mo

Hartstikke bedankt voor alle info. Helemaal duidelijk hoor, ik ga naar Schagen, had wel vaker verhalen gehoord over Salet, en die worden nu meerdere keren bevestigd. Thanx allemaal en alvast Merry X-mas.

• 0

om eerlijk te zeggen schrik ik nogal van de verhalen hier over dr. salet.

ik sta er versteld van. ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen, maar als ik sommige verhalen hier zo lees, vind ik het wel heel triest. zo herken ik Dr. salet helemaal niet.hij maakt met mij wel gewoon een praatje enzo. en hij is altijd goed geweest voor mijn beesten.

maar deze nare verhalen over incompetentie zetten mij wel aan het denken.

waar zit die praktijk ik schagen dan? waar is dat, zuiderkaag? hoe ver rijden is dat van julianadorp?

• Monique Jdorp

Kijk maar eens op www.dkzuiderkaag.nl Daar staat ook het adres op.

Het is heel makkelijk te vinden. Vanaf Julianadorp, afslag Schagen, 2e rotonde naar rechts, 1e stoplichten naar rechts en dan ben je er al bijna. Ongeveer 15 minuutjes rijden.