Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

taai vlees

• mm

Gister heerlijk gegeten bij mn schoonouders, niet dus!! Dat lag dus niet aan de kookkunsten van mn schoonvader, want die kan heerlijk koken, nee het kwam door het taaie vlees wat hij voor 60 euro bij keurslager Halman in de spoorstraat. Dacht ie laat ik eens luxe doen met kerst!! De bereiding was perfect alleen t vlees niegt ZONDE, ik haal daar dus geen vlees meer.

• Bep.

Nou ik haal daar heel vaak mijn vlees en het is altijd goed,(tu)

Je had ook gewoon naar Halman toe kunnen gaan om het te zeggen ipv het hier te zetten maar durfen de mensen weer niet.

• Jacqueline

Ken je de uitdrukking: Ontevreden vertel het ons. Tevreden vertel het anderen. ?

Zoals Bep al zegt, ga gewoon terug. Ik neem ook aan dat er meer dan genoeg is overgebleven om het ook nog terug te geven. Dat is het voordeel van een keuirslager of bakker: daar kan je gewoon teruggaan. Ik kan me niet voorstellen dat die je zo zonder meer weer wegsturen.

Wel vervelend dat het kerstdiner dus in het water viel.

Succes morgen!

• 0

wat voor vlees was dat dan?

ik zou gewoon terug gaan. heb het ook wel eens gedaan. ik ken nog wel meer slagers in den helder waar de kwaliteit van het vlees niet om over naar huis te schrijven is.

dat kunnen ze bij mij 1 of 2 keer doen, en dan ben ik er gewoon klaar mee. dan kom ik er dus niet meer.

soms is het vlees uit de supermarkt nog beter en verser dan van de slager.

• mm

Nou mn schoonmoeder is ook zeker teruggegaan, laat dat maar aan haar over. Ik haal voortaan lekker een rosbiefje bij de deka.

• 0

mm

en wat was de reactie van halman? ik ben daar wel benieuwd naar.

bij de deka hebben ze prima vlees. zonde van je 60 euro!

was dat een stuk rosbief van 60 euro?

hoeveel had je dan wel niet?

• moontjuh

als je echt voor 60 euro rosbief hebt gehaald ligt het gewoon simpel aan de bereiding.

je bent een stukje van de deen gewend en hebt de bereiding naar eigen inzicht aangepast, maar te lang.

sorry maar iedereen kan een goed stuk vlees verkloten, hoe goed je ook kan koken.

om de slager de schuld te geven en dan te zeggen ga in het vervolg naar de deka vind ik echt lachwekkend en zegt meer over jezelf dan de slager.

ben nog nooit bij die slager geweest maar geloof mij als ik zeg dat het echt niet aan het vlees ligt, maar aan de kok

we jammer dat je niet hebt kunnen genieten van je kerstavond.

ben wel benieuwd wat de slager zijn reactie was

• mm

Als je nooit bij een slager vlees haalt, tja dan ken je t echte vlees niet he! Het was geen rosbief maar een lenderollade vol met pezen en spieren, het was gewoon slecht vlees! Het lag absoluut niet aan de kok. Mn schoonouders hebben een nieuwe (goedkopere) rollade gekregen.

• 0

vinden je schoonouders het niet naar tevredenheid opgelost?

eigenlijk hadden ze ook de keuze moeten hebben om hun geld terug te krijgen.

ik heb dat eens een paar x met biefstuk gehad, ook vol met pezen en andere troep. ook van de keurslager.

ook heb ik al een aantal keren gehad dat vleeswaren verkleurd was of gewoon stonk( over de datum), ook allemaal bij slagers.

ik heb het ook gehad met ham en met rookvlees.

dus ook bij slagers verkopen ze troep.

de voorbeelden die ik noem zijn gebeurd bij verschillende slagers in den helder/julianadorp.

• moonhtju

lezen wat er staat ik schreef dat ik nog nooit bij DIE slager was geweest.

enne dan zo'n reactie van O, zeiken is altijd makkelijk op dit prikbord.pppfffff…..

probeer het eerst eens zelf op te lossen alvorens het hier neer te typen en mensen of bedrijven op de schandpaal te plaatsen.

zelf maak ik gebruik van diverse slagers in j dorp en den helder en over smaak valt nu eenmaal te twisten.

ben zelf eerder nooit tevreden over de marinade dan over de kwaliteit van het vlees.

koop daarom altijd vlees wat ik eerst goed bekijk op kleur/geur/ en uiteraard op eventueel aanwezige pezen/bloeduitstortingen enz.

koop ook dus nooit gemarineerd vlees, daar ze dit nog wel eens kunnen verdoezelen.

het is aan jezelf om het product wat je koopt goed te bekijken