Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

agf deka duinpark

• helio@hotmail.com

ligt het aan mij of is de kwaliteit van de agf bij dekamarkt duinpark achteruit gegaan?

heb elke keer als ik aardappels, groente of fruit haal dat ik diverse bakjes, zakjes en losse stuks verrot of aan het begin van rotten tegen kom.

veel bij bijvoorbeeld sinaasappelen, manderijnen, uien, fruit in bakjes waar prut, bruin of gewoon een vachtje op zit?

dit lijkt mij geen reclame voor dekamarkt, want ik haal daar toch veel mijn boodschappen.

hebben anderen dit ook gemerkt? of ben ik de enige?

• Roekkie

Voor diegene ;)

Aardappelen, Groente en Fruit (AGF)

• helio@hotmail.com

lijkt mij dat men dat wel weet als je het over een supermarkt hebt! maar als het zo duidelijker is!!

• Bep

Ik vind dat je bij de Deka markt overal op moet letten,

vooral op de houdbaarheids datum!!!

• helio@hotmail.com

het is toch te belachelijk voor woorden, waarom werken er dan zoveel personeelsleden? tuurlijk kan er wat over het hoofd gezien worden,maar zoveel als ik nu de laatste weken heb gevonden en nee ik heb niet gezocht..dat is toch schrikbarend..zover ik weet zijn er mensen ingedeeld op diverse afdelingen en die zouden dat toch beter moeten controleren! dan vind ik het persoonlijk beter geregeld bij de lidl..daar vind je ook wel eens wat niet helemaal goed is,maar minder vaak als bij dekamarkt.

wat ik ook belachelijk vind is dat ik gezien heb bij albert heijn dat je korting krijgt op produkten die de volgende dag weggegooid worden omdat dan de tht is verstreken? waarom niet zoals lidl een aantal dagen of maanden voor verstrijken houdbaarheidsdatum in de aanbieding? dan heb je er nog wat aan.

• lionneke

ik vind de deka al jaren een zeer slechte winkel hier in nieuw den helder…dat ze nog open zijn,is misschien nog wel het ergst;-)

• Ron

Klagen moet je bij de bedrijfsleiding doen, deze kan zijn personeel erop aanspreken en dat moet je niet doen op dit forum. Anders krijg je het zelfde effect als laatst over slagerij Halman. Waarom er zoveel personeelsleden werken, misschien heeft dat te maken met de bedrijfsvoering van deze supermarkt organisatie. Laat je inlichten en overtuigen.

• lionneke

denk dat de bedrijfsleider heel goed op de hoogte is hoor,gezien het aantal mensen dat met hun bonnetje naar de sigarettekassa loopt:D

• henk

waarom kom je er dan al jaren?

• lionneke

kom dr al jaren niet meer,ben ook zeer blij dat de appie tegenover de deka komt;-)