ga lekker klage bij deka zelf.. sjonge jonge….doe dan lekker ergens anders je boodschappe.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik vroeg mij dit af, maar als jij dit ziet als zeiken dat is jouw versie. dit heb ik ook aangegeven,maar zoals bep zegt doen ze er weinig mee!
als ik hier niet eens meer wat mag vragen waarom bestaat het prikbord dan? dat stomme gelul en gezeik tegen elkaar, wanneer iemand een vraag stelt? dat is zielig. neem gewoon eens de moeite om een normaal antwoord te geven ipv meteen zo te reageren. en als je niets normaals te melden hebt en je het gezeik vind, reageer dan niet. het was gewoon een vraag!! jezus zeg..
ik geef normaal antwoord,maar word schijtziek van de geruzie en gezeik tegen elkaar als er een vraag gesteld word. tuurlijk erger ik me aan veel topics,maar ik ga niet iedereen lopen afzeiken. maar reageer op iemand die niet kan lezen. maar ik leer het kennelijk niet (zelfkennis) want ik ben nu ook stom om hier op te reageren.
ik stelde een vraag!! lees toch eens en loop niet met een ander antwoord mee! en voor de rest ben ik zeer tevreden over de deka, want ik vind het een veel fijnere winkel en ruim assortiment behalve dan die agf die beter kan. dat mag toch gezegd worden vind ik..
je kan ook zelf opletten wat je pakt
ik heb het ook wel eens dan geef ik dit gewoon aan de agf man/vrouw en die zorgen er verder voor
het kan ook zijn de manier waarop je tegen meneer de vries praat zijn???!!
als je gewoon je bevindingen verteld dan is dat dat .
je kan altijd nog mailen of bellen naar het hoofd kantoor…….?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?