Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

agf deka duinpark

• jeetje

ga lekker klage bij deka zelf.. sjonge jonge….doe dan lekker ergens anders je boodschappe.

• Bep

Ik ga ook heel vaak naar de Appie of de vomar,bij de Deka hebben ze vaak ook lege schappen.

En je kan klagen wat je wilt die bedrijfleidster staat je stom aan te kijken en dan gewoon zeggen ga je toch ergens anders boodschappen doen.

Dan voel je je eigen ook niet serieus genomen,

• D.A

Dat is een goede: serieus genomen door de supermarkt ?. Of is het serieus genomen in de supermarkt ? :D Ga klagen bij de ondernemer en niet op een prikbord. Zielig,……..,……

• helio@hotmail.com

ik vroeg mij dit af, maar als jij dit ziet als zeiken dat is jouw versie. dit heb ik ook aangegeven,maar zoals bep zegt doen ze er weinig mee!

als ik hier niet eens meer wat mag vragen waarom bestaat het prikbord dan? dat stomme gelul en gezeik tegen elkaar, wanneer iemand een vraag stelt? dat is zielig. neem gewoon eens de moeite om een normaal antwoord te geven ipv meteen zo te reageren. en als je niets normaals te melden hebt en je het gezeik vind, reageer dan niet. het was gewoon een vraag!! jezus zeg..

• jama

over agf weet ik het niet, maar voor de rest vind ik dat ze een zeer ruim assortiment hebben.

een zeer mooie winkel en prettig om in te winkelen.

• ferdinand

sorry helio dat zelfde geld voor jou ,of moet iedereen zijn mond houden die het niet met jou eens is?ik vind dat hier heel wat ondernemers te kijk worden gezet!!

• helio@hotmail.com

ik geef normaal antwoord,maar word schijtziek van de geruzie en gezeik tegen elkaar als er een vraag gesteld word. tuurlijk erger ik me aan veel topics,maar ik ga niet iedereen lopen afzeiken. maar reageer op iemand die niet kan lezen. maar ik leer het kennelijk niet (zelfkennis) want ik ben nu ook stom om hier op te reageren.

ik stelde een vraag!! lees toch eens en loop niet met een ander antwoord mee! en voor de rest ben ik zeer tevreden over de deka, want ik vind het een veel fijnere winkel en ruim assortiment behalve dan die agf die beter kan. dat mag toch gezegd worden vind ik..

• nikkie33

je kan ook zelf opletten wat je pakt

ik heb het ook wel eens dan geef ik dit gewoon aan de agf man/vrouw en die zorgen er verder voor

het kan ook zijn de manier waarop je tegen meneer de vries praat zijn???!!

als je gewoon je bevindingen verteld dan is dat dat .

je kan altijd nog mailen of bellen naar het hoofd kantoor…….?

• helio@hotmail.com

tuurlijk let ik op wat ik pak, maar het was wel frappant dat ik dus zoveel groente,fruit pakte wat slecht was. en ja het is doorgegeven,maar een aantal dagen later greep ik weer verrotte groente, fruit, dan denk ik doe dan ook wat met de melding en hou het goed bij, dat is je visitekaartje.

• D.A

Nu had ik een pot gekocht. Met worteltjes, wat denk je ? Allemaal zachte worteltjes ! PFFFFFF,………. Mijn supermarkt doet niets ! B) Zullen we een nieuwe topic starten ? Want alle potjes met worletjes zijn zacht. Ik weet het, want ik had het be -voeld !

http://www.youtube.com/watch?v=eBShN8qT4lk