Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hotel den helder gesloten

• josje

hallo allemaal

hoe vinden jullie het nou dat het hotel gesloten is

• Roekkie

geen mening want ik sliep er nooit maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn bed in den helder staat, denk dat het een hoop mensen zal boeien als je bed in de stad staat waar een hotel gesloten wordt. Bewoners hebben nu eenmaal geen binding met zo'n onderneming waar je geen gebruik van maakt.

Vervelend is het wel voor de werknemers.

• Gerard

Simpel

Regels zijn regels, en ook voor dhr Bos

Dus als er regels zijn voor brandveiligheid moet je die uitvoeren en niet zelf nieuwe regels uitvinden omdat die voor je goedkoper zijn.

Jammer voor de medewerkers maar sluiting was niet nodig geweest als gewoon de regels uitgevoerd waren.(zoals iedereen moet)

• Gijs Onwijs

Meneer Bos een zo'n typisch “principemannetje” Hij heeft zo zijn principes… Ander woord, meneer Bos is str…eigenwijs, en dan er nu mensen op straat staan kan hem niks schelen, het is immers de schuld van de gemeente, he? meneer Bos?

• igrec

Zolang er nog niets definitiefs bekend is kan hier geen mening over gegeven worden.

• Jacqueline

Nu heb ik geen affiniteit met dit hotel, maar de gemeente heeft toch ook altijd 2 maten hoor. Maten voor vriendjes, en maten voor geen vriendjes. Daar is niet alleen dit hotel een voorbeeld van, maar kijk maar naar de kwestie van Blue Eagle Events.

• lionneke

veiligheid boven alles!!

gemeente den helder netjes?¿we zullen het met de tijd weten;-)

• josje

hallo

leuk jullie reactie en meneer bos denkt nu ineens aan zijn personeel ( lekker zielig doen )

ik hoop dat hij nu eens wat mensenlijk gaat denken , en de drankjes goedkoper gaat maken dan krijgt hij meer steun , en dreigen met anders gaat hij de stad verlaten van mij mag het, en dan met kerst er zijn voor de daklozen ?? de tijd zal het leren.

• Gerard

Kijken of hij nu eens woord houd en den helder echt verlaat. zal wel weer niet.

de man kijkt in zijn eigen straatje (gelijk heeft hij is tenslotte ondernemer) maar nu niet zielig doen als het niet lukt.

Hij ze zakken al genoeg gevuld met uitgeprosdeerde asielzoekers onderdak te geven in zijn hotels tegen dik geld van de gemeente

• a.de.vos

Hebben jullie daar in het verleden wel eens gegeten??? nou mijn kerst was goed verpest smerig eten niet gaar en zwart! garnalen in het water patat was er alleen voor de kinderen en rijen aan het buffet toen ik aan de beurt was al het eten op!

heb nog een fricandel weten te bemachtigen en aan mijn kleinkind gegeven

okee we zijn het eens geworden met de baas en hebben niet betaald!

maar toch hoe durf je zoiets aan te bieden en dat voor 49,95 pp