Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

inbrekers bedankt

• misterie

Kom je thuis van het sporten en van je werk om ongeveer 23 uur ,is je huis gewoon leeggehaald .

Dat overkwam me zoon gisteravond .

Spullen die weg zijn kunnen worden vervangen .Maar de foto;s van hun kinderen hun eerste levensjaren is toch iets wat je altijd wil bewaren .

En dat is nu ook weg .En dat vinden ze het allerergst/

Als iemand iets hoort dat er 2 laptops worden aangeboden ,laat het even weten aan ons .

De andere spullen kunnen worden vervangen ,Maar de foto's niet ,

Omgeving krugerstraat

• vorwald

Ja, Inbrekers zijn schoften! Ik weet hoe het voelt als een ander je spullen jat, en dan met name je foto's in zijn bezit heeft, zoiets dierbaars..ze hebben een keer mijn portemonnee gerold op vakantie, en dat geld, daar kwam ik wel overheen, maar de foto's van mijn zoontje, dat vond ik echt het ergste!

Ik hoop dat er nog iets terug gevonden zal worden..

• teletubbie

Dat is inderdaad schofterig (nog zacht uitgedrukt)

Wat moeten ze met foto's? Daar hebben ze toch niets aan? Zou dat gewoon treiterij zijn?

Het is al erg genoeg dat iemand aan je spullen zit en jat, maar blijf van de persoonlijke spullen af.

Niet te bevatten zulke criminelen. Handen afhakken als extra straf, misschien helpt dat.

Ik hoop dat ze in ieder geval de foto's weer terug kunnen vinden.

• blabla

En We Weten Allemaal Wie Dat Heeft Gedaan Denk Ik!

• jaja

nou blabla

nou ik weet niet wie je bedoelt hoor. maar als je er zeker van bent maak het bekent,want je moet gewoon van een ander zn spullen afblijven,

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.