Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ook na 1 maart goedkope sigaretten

• sonnie

Van mij mag iedereen roken zoveel die wilt maar blaas het niet mijn kant op.

Als je longkanker krijgt van die goedkope shit, ga je dan ook naar dat land om je te laten behandelen, of is de belastingbetaler dan in Nederland weer goed genoeg?

• tevreden roker

wie is nu de grootste belastingbetaler?

Volgens mij betaalt de roken de meeste belasting.

en zijn de niet rokers gewoon een stel belasting onduikers die wel gratis willen meeroken maar niet voor de sigaretten willen betalen? veel zijn er tenslotte gespopt met kopen maar niet met roken

Zo nieuwe discussie gestart hahahahah

• Jacqueline

Tevreden roker: Tis wel een heel leuk inzicht, en dat zeg ik als niet roker nooit gerookt ook roker :P hahhahaha.

Ik vind het gewoon vies, in mijn tienertijd wel geprobeerd maar jakkes wat een bocht! En ik had niet echt de behoefte “erbij te horen” dus ik hing het stokje aan de wilgen. Heel de wilg in de hens (:D

Of een ander wil roken moet ie lekker zelf weten. Het valt mij wel op dat ook heel veel rokers, tegenwoordig in de eigen tuin roken, en niet in huis. Best gek.