Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

inbraken

• ikke

het is goed raak in de schooten

mensen wees gewaarschuwd er word flink ingebroken zelfs op klaarlichte dag (vanmiddag weer)

het is te gek voor woorden

een buurtbewoner

!!!

• misterie

Ik geloof dat bijna heel Den helder al aan de beurt is geweest .Afgelopen donderdag bij me zoon in de Krugerstraat .Ik hoop dat ze snel gepakt worden

• ikke

je word er toch niet goed van de flinke peren

• gossie

wij uit j'dorp zijn net zo blij dat die gast(inbreker) net verhuist is uit j'dorp vandaan . door te merken dat het in den helder weer raak is met zo'n golf . weten we gelijk waar hij naartoe is verhuist . wedden dat de politie het ook al weet . en ook nu weer niets doet.

Heel veel sterkte Den Helder

• pfff

Wel erg kort door de bocht gedacht, hoor.

Er zijn (helaas) wel meer gasten die inbreken. Je kan niet alles aan één gast toeschuiven, omdat die nu toevallig bekend is.

• josje

hallo allemaal,

ze zijn ook al bezig in de schooten. ik hoop dat ze gouw gepakt worden want het is niet leuk meer, weet iemand er meer van,en of het er meerdere zijn groetjes josje

• dta

Zo gauw ze bekend zijn, met zijn kop op internet plaatsen…………….ze gaan maar werken voor hun centen en van onze spullen blijven ze af!!!