Wie heeft er problemen met jeugdzorg / teringzorg
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsgeen problemen meer (hoop ik ;-))
heb altijd wel een beetje aanvullende hulp kunnen krijgen qua mijn dochter, maar op t moment dat t nodig was, kwam je op de wachtlijst,en was t na maanden bij ons niet meer zo nodig,,,,(gelukkig) maar die wachtmaanden zit je wel met je eigen problemen, en mag je het zelf doen, gelukkig konden ik (we) dat, maar tis wel uitzichtloos als t je niet lukt…
even mijn gedachte hierover.
Is het niet zo dat gezinnen waar de problemen zijn roepen dat het niet goed zit bij jeugdzorg?
Zal het onderbouwen.
straat verder waar ik woon vorige maand 4 kinderen uit huis geplaatst omdat vader zijn handen niet thuis kon houden.
moeder liep door de buurt dat ze hulp wilde omdat er thuis de dingen niet goed gingen. en ze geen hulp kreeg.
hulp kreeg ze wel maar niet de hulp die ze wilde hebben.
wij op onderzoek:
Hulp was er wel maar gezin wilde niet meewerken aan wat er aangebode werd, zoon ging op school praten wat er thuis gebeuerde en kinderen zijn nu uit huis geplaatst.
ouders lopen nu in de buurt rond dat ze slecht behandeld zijn door jeugdzorg en niet begrepen worden en dat jeugdzorg zo slecht is.
Maar even wat wij vinden
als mijn man maar 1 keer mijn kinderen wat aandoet vliegt hij het huis uit de keus is dan makkelijk ik kies voor mijn kinderen en hoe moeilijk het ook zal zijn kom er zonder hem ook wel weer .en daarna ga ik niet roepen dat jeugdzorg zo slecht is ze komen tenslotten niet zomaar in actie.
Dat er misstanden zullen zijn bij de jeugdzorg geloven we zeker wel, maar als er niets gedaan word door jeugdzorg en er gebeurd wat ergs weten we ook meteen waar de kranten vol van staan.
als je zelf geen ervaring heb met het doen en laten van jeugdzorg , vel dan ook geen oordeel , er zijn al genoeg betweters in de wereld , en van horen/zeggen…tja
het is van het allergrootste belang dat kinderen beschermt worden , vooral tegen ouders die het niet zo nauw nemen….
aan de andere kant is het zo dat jeugdzorg opzich een slecht lopende organisatie is , die teveel bestaat uit mensen die alles volgen “de regeltjes ”doen en totaal geen inlevings vermogen hebben , of zich daadwerkelijk intereseren in het kind of het belang van deze
nu moet ik er wel aan toevoegen dat de fout niet alleen bij jeugdzorg ligt , het hele traject is mank en werk gewoon niet
…en ja ik heb wel ervaring met die kluiveduikers..en totaal onspoorde dochter , aan de drugs met haar 14 lentes toendertijd , en alle ellende vandien..hulp?… wel je kent het wel..kastje…muur
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?