Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dringend huurwoning gezocht ivm 5de kind op komst

• suzanne

Lieve mensen wie kan mij helpen aan een woning in bij rotterdam, of in de buurt,schiedam,of andere plaatsen,liefst 4a5 kamerwoning in verband met gezin van 4 kids en 5de op komst.zo spoedig mogelijk.moet nog 3 maanden

• Frits

Ze zoeken in de topic hieronder nog een naaister!

• seagal

haha die heeft ook niet stil gelegen, heeft het iedergeval niet versleten met plassen.

• Ratatouille

@ Danny en @ Frits: wat uit jullie mond komt, gaat bij mij de kliko in: vullis.

• kapacha

ik weet het niet hoor, maar als je een woning zoekt in de omgeving Rotterdam e.o dan vraag je dit op het prikbord van Den Helder e.o.

• josje

hallo

frits en Danny het is niet zo leuk hoe jullie dit brengen,

maar suzanne je schrijft de mail zo dat je er wel een beetje om vraagt,in deze tijd ,in deze wereld met 5 kids vragen om een grote huurwoning in een moeilijke omgeving is wel veel, je schrijft net zo of het jouw ook allemaal is overkomen, maar we leven in 2011 waar alles mogelijk is op diverse manieren,maar mischien heb je er wel bewust voor gekozen

ik wens je toch veel succes met zoeken,

• seagal

Ga lekker naar de kerk dan

En lees deze forums dan niet.

• Hahaha

Hahaha, ik vind de grapjes van Frits en Danny wel leuk. Moet toch kunnen, maar nee hoor, daar ook weer meteen gezeur over. Het is ook nooit goed.

Frits en Danny… ga zo door :D LOL

• Cindy

Hoi Suzanne,

Ik weet dat er bij mij in de buurt aardig wat huizen te huur staan en komen te staan (kruiszwin).

Op funda of bij makelaar zeeman (in hoorn) kan je zo terecht.

Ik hoop dat je snel wat vind. Ondanks de grapjes is een groot gezin wel erg gezellig ;).

• suzanne

kijk uit wat je zegt ,alles zal zich op een dag tegen je keren niets gaat ongestraft,en nog iets hoe kom jij op deze aarde,toch ook door de muts van je moeder.suzanne of heeft je moeder het ook niet stil gelegen,wat iedereen doet,of kom je tekort.