Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleding afgeven bij Leger des Heils

• kleding

Wie weet of ik kleding af kan geven in de stad of moet dat in de visbuurt? De website heb ik bekeken, maar die is al heel lang niet bijgewerkt volgens mij,

• 0

ik weet dat ze verhuisd zijn naar het vroegere gebouw van de postbrug in de stad. maar ik weet dus ook niet of je de kleding nog bij het luik af kunt geven op de ‘oude’ plek. ik heb binnenkort ook wel weer heel wat zakken. ga de kasten weer opruimen……:D

• Jacqueline

Via de achteringang kan je inleveren weet ik. Maar van de site klopt idd. niet veel meer.

• kleding

Nog steeds dus via de visbuurt?

• zomaariemand

je kan aan de achterkant van het gebouw aan de vismarkt je zakken kleding via een klep inleveren, het is op de parkeerplaats achter de gasstraat. tegenwoordig kun je ook je kleding inleveren in de postbrug, ik geloof op dinsdag en vrijdag van 10 tot 12, maar je kan altijd op andere dagen via de voorkant dit heet “ bij boshart” dacht ik, naar de beroemde majoor. goed dat je t naar het leger brengt, bij rataplan vragen ze er best veel voor tegenwoordig.