Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gratis spullen voor de minima

• gratis

Wat is dat toch? Ja sorry hoor maar….

Je geeft iets gratis weg… je brengt het nog even langs..want ze hebben geen auto ( toch reageren op de advertentie?

. maar even helpen met uitladen is er niet eens bij… ( 2 hoog) …

vieze bende, niets opgeruimd ..in huis, is dit nu waarom ze in die situatie zitten of ligt dat nu helemaal aan mij….. dat ik dit ongehoord vind.

Ik heb het maar op de stoep gezet en gezegd dat ze het zelf maar boven moesten brengen want ik was er klaar mee.

Dat doe ik dus nooit meer.

• Peter

Zo had ik eens een deur (201x83 cm) gratis af te halen.

Komt er een man op de fiets met een karretje erachter :)

Deur paste er natuurlijk niet op, dus lekker aanrommelen. (deur wegglijden, eraf vallen enz)

Zo moest die dus lopen naar Nieuw Den Helder.

Wel een komisch gezicht :-)

• Jammer

Lekker ondankbaar…

Ze zijn zelf verantwoordelijk dat ze in zo'n vieze bende zitten. Ook al zit je in de minima, dan kan je er toch best nog netjes bij zitten. Zal zeker helpen als je dan de mensen dankbaar bent die je gratis iets willen brengen. Dat vind ik een heel groot en lief gebaar. Jammer dat er dan mensen zijn die er zo ondankbaar mee omgaan. Dat gaat dan ten koste van de mensen die het wel zouden waarderen en dankbaar zijn. Ik zit zelf ook in de minima, maar mijn huis is netjes, schoon en heb knappe spullen. Heb ook weleens iets gratis gehad, waar ik dan zeer dankbaar voor ben en een blijk van waardering en bloemetje als dank is dan toch een kleine moeite.

Jammer toch dat de goedheid en steun van je medemens zo misbruikt wordt.

Ik ben het dus helemaal met je eens dat dit ongehoord is en je het ook nooit meer doet.

• joland

wat bijzonder, had mijn berichtje kunnen wezen, had precies hetzelfde, moest 4 x naar me auto, ze bleef zelf in de deur staan want dr hondje was vervelend :(

ook van mij kant, niet meer…

• Jacqueline

Dat je dan zelfs nog nog uitlaadt….. 'kHad mooi weggereden ;)

• D.A

Dan had ik meteen een zere rug gekregen.

• Johanna

Goh, komt dan toch best vaak voor, ik moest ook wat afleveren, behoorlijk groot en die mensen hadden geen auto,

voor een vriendin die het (gratis) aan kennissen had beloofd, kom daar, meneer blijft gewoon op de bank zitten en stuurt z'n 2 kleine kinderen naar de deur, terwijl hij me ziet ploeteren met uitladen!

Pas toen ik hem uit de achterbak had en op z'n stoepie stond kwam hij naar buiten.

Ik snap daar dus echt helemaal niks van, zo onbeschoft!