Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verkeersles!!

• nikkie33

ik neem aan dat je het over het stukje voor de vomar hebt

daar is of was het bord weg!!!

truus ff goed op letten

• nikkie33

en dan nog ik denk dat truus zelf ook niet altijd een dame in het verkeer is,

wat al eerder werd gezegt kijk links en rechts en nog een keer!!!! voor je oversteken moet…………lalalalalala(basie en adriaan)

en zoals ik al zei als voetgangers nou eens niet als blind vee oversteken !!!!

het is misschien daar nu ook al eenrichtings verkeer maar het slaat gewoon nergens op!

en natuurlijk kan je er onder je auto kwijt maar ook daar is het niet veilig.

er zijn rolschatsende, wavebordende en fietsende koters, die je zo wat een hart verzakking bezorgen als je daar zachtjes door de garaage rijd op zoek naar een plekje.

en ook daar hebben de automobilisten lak aan alles, zo zijn er parkeervakken voor moeders met kinderwagens, nou er staan gewoon mensen zonder kindere en op de invalide plaatsen ook mensen die er niet horen.

als ze daar nou eens wat aan gingnen doen!!!

eerlijk gezegt vind ik truus een beetje een jankerd, je kan natuurlijk ook de mensen wat tijd gunnen om aan de nieuwe regels te wennen.

maar ik ben het wel met je eens dat heel veel mensen wel een opfris les kunnen gebruiken over de regels in het verkeer en ook de voetgangers en 50+ (laten we daar maar niet over beginnen):D

• truus

nou nikkie ik hou me wel aan de borden. die staan er niet voor niets en als je er zoveel moeite mee hebt zegt dat toch wat over je eigen instelling. tuurlijk kijk je naar links en rechts voor fietsers,maar zo hard als hier die auto's snel ff tegen het verkeer inrijden is gewoon weg belachelijk.

en je hoeft mij niet te vertellen of het bord er wel of niet hangt want ik kan hem zien hangen!

en je kan mij wel een jankert noemen,maar liever nu een jankert die wil dat het aangekaart word dat men het bord negeert als dat jij zometeen ligt te janken als er iemand in je omgevind of jezelf in het ziekenhuis ligt door zo'n idioot. dit is een prikbord om aan te geven als je bepaalde informatie wil delen en als je zo alleen kunt reageren dan is je woordenschat niet erg groot en heb je kennelijk totaal geen interesse voor anderen alleen jezelf, beetje jammer. een betere wereld begint bij jezelf,maar die vlieger gaat voor jou niet op omdat je dat niet wilt inzien.

er zijn ook mensen die zich wel interesseren voor ander hun welzijn, het is misschien moeilijk te geloven,maar begin er maar eens mee!

wanneer je last hebt van kinderen die bij de auto's skaten of rolschaatsen moet je dat aankaarten en niet een slap excuus verzinnen om daar niet te hoeven parkeren. er is wel regelmatig een plaatsje vrij voor de deur van het nieuwe winkelcentrum, is dan geen parkeervak,maar ach jij mag daar staan hoor.

en ik weet ook niet waar je het over hebt met de vomar, want wij hebben het hier over het nieuwe centrum met ah en bruna, deka, dus lees eerst even waar het over gaat voordat je gaat lopen schreeuwen…fijn weekend he..