Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geen goedkope ov taxi meer?

• anna

Zowel Taxi Anders als de OV-taxi zijn er in de kop van Noord Holland mee gestopt.

Ik ben moeilijk ter been, dus die taxi's waren een uitkomst voor mij.

Dus stem ik morgen op lijst 11: de Ouderenpartij, die daar iets aan willen doen.

• raaf

Heb je geen recht op WMO bonnen dan?

Ouderen en gehandicapten hebben recht op een bepaald aantal bonnen per jaar

welke dan goed is voor een taxirit met een maximum van 5 ov zone"s.

Je kunt ook kiezen voor een geldbedrag maar dat zou ik niet doen want dat pakt onvoordelig uit.

Als je de bonnen hebt kun je zelf je vervoerder kiezen.

• anna

dan moet je eerst naar een dokter…….. en daar hou ik niet van …

• ikkes

je Moet er wat voor Over hebben!

• jaja

anna

je houd er wel van om in een goedkope taxi te rijden?

en als je niet naar een arts wil zal het probleem wel niet zo groot zijn

juist door dit soort zaken is er een groot gedoe ontstaan

en de goede moeten weer onder de kwade lijden

IK STEM DUS NIET OP DE OUDERENPARTIJ

• jackie

Niet naar een dokter willen ..komt bij mij over…..dat die gaat verklaren, dat je nog gezond genoeg bent….dus er zit niks anders op dan de benen-wagen te pakken..

• joke

ov taxi was voor iedereen hoor, mits je hem bestelde, heb meer met budget te maken als met gebreken..of en en……en ja triest voor iedereen die daar gebruik van maakte…weet toch dat daar regelmatig gebruik van werd gemaakt…misschien een tip voor iemand die daar op in kan springen??

maar Anna als een dokter kan helpen waarom niet? en wil je dan niet, is de bus toch de enige optie….helaas

• anna

Ik heb het niet goed uitgelegd:

Ik durf niet naar een dokter en ben ook nog nooit bij een dokter, laat staan ziekenhuis, geweest.

• ikkes

Dokter bijt niet.. geloof het niet zo dat je daar nog nooit bent geweest bij een dokter of ziekenhuis.