verdorie, nu voor de 2e keer de black berry by Veul gejat, ik kan niet begrijpen dat kids “gewoon” thuis kunnen komen met een nieuwe telefoon, valt dit niet op??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet is te gek voor woorden dat er zoveel gejat wordt van elkaar. Maar aangezien dit al de 2e keer is, zou ik bij de 3e telefoon toch iets beter op de dure spullen letten, gelegenheid maakt de dief!
Beveilig je telefoon ook met de nodige adds, die moet je voor dat je de deur uitgaat, 1malig instaleren, zodat je telefoontje makkelijk traceerbaar is.
adds? zegt me niets maar zal eens google..tuurlijk moet er nog beter op worden gelet, maar leren we niet om van andermans spullen afteblijven?? maar t blijft triest dat mensen zo aan nieuwe dure spullen kunnen komen…zekers van jonge wel werkende kinderen, die tot savonds laat elke dag in de horeca staan..
thx maar gelijk die nacht geblokkeert , kan wel ping toevoegen, die blijft hetzelfde. ,maar dan moet hij of zij wel jou toevoegen…
wacht maar af of een vader of moeder hier op de prik “alert” is of dat degene zo stom is om hem ergens te koop aan te bieden., zat mensen die t nu weten……en tuurlijk staat daar wat tenegenover, heb er “genoeg” voor over voor een TIP! wil heeel graag weten wie dat gedaan heeft…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?