Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwsberichten

• Mysterie

Bij mij doen de nieuwsberichten het niet meer op de 0223.pagina, die staat nog steeds op woensdag 2 maart dat je nog tot 9 uur s'avonds kon stemmen, hebben meer mensen hier last van.????

• truus

bij mij blijft hij ook al v.a. afgelopen woensdag op hetzelfde nieuws staan,dus denk dat het aan de site ligt of degene die het aanvult??

• D.A

Nee, hij doet het normaal. Het laatse bericht is een spam berichtje. Je kunt het verwijderen, door de volgende link: HijackThis http://free.antivirus.com/hijackthis/

Dan doet de PC / laptop weer normaal, het IP nummer is bekend. Het is een Helders adres. Je kunt ook even zoeken naar de opies / explorer / opnieuw instellen.

• Jacqueline

Je moest het ook gewoon even zeggen, want hier was het ook zo. Iemand zeker meegelezen en meteen ge-update ;)

• D.A

Nee, geen update, het was een bug in MSN of te wel live. Het was een meelezer,…….Denk ik, beetje stom om het IP adres niet te verbergen. B)

• ....

Ja ik had het ook en ik maar denken dat ik nog optijd was met stemmen…. :P maar was net een paar dagen te laat!>:D<