Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kunstnagels

• Marleen

In 2005 heb ik de opleiding voor nagelstyliste met succes afgerond. Na wat radiostilte wil ik het nagelen toch weer oppakken en daar heb ik uw hulp wellicht bij nodig!

Ik ben op zoek naar mensen die mooie, verzorgde nagels willen in de vorm van gelnagels, of nailart.

Aangezien het voor mij een tijdje geleden is vraag ik wel wat geduld, het is niet zo dat u binnen een half uur weer buiten staat.

Mijn prijzen zijn uiteraard iets lager dan de gemiddelde prijzen in en om Den Helder.

Nieuwe set gelnagels french manicure: €50,-

Nabehandeling french manicure: €25,-

Uiteraard is er ook een mogelijkheid voor een french manicure met glitters of nailart.

Bellen of SMS'en voor een afspraak of informatie kan via telefoonnummer: 06-12880566

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,

Marleen

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Hoi Marleen,

Wat leuk dat je het vak weer oppakt, het is echt een prachtig vak!

Leuk dat er weer een collega actief is in de nagelbranche!

Ik wens je veel succes en wellicht helpt een website je ook!

• joke

leuk om alles weer te gaan beginnen, maar voor dat geld rijd ik liever ff richting zwarte markt, daar is t veel goedkoper ( en sneller:))

misshien een aanpassing??

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Hoi Joke,

De zwarte markt is niet te vergelijken met de nagels die ‘wij’ zetten.

Op de zwarte markt maken ze gebruik van andere materialen, die zo goed blijven hechten,

dat ze er niet op een ‘normale’ manier afgehaald kunnen worden. Echter, door middel

van het creëren van lucht (dit doen ze door met een scherp voorwerp onder de nagel te porren), kunnen ze deze nagels eraf trekken.

Je kunt je misschien voorstellen dat er dan een beschadigde nagelplaat overblijft, en dat dat voor redelijk veel pijn kan zorgen.

Qua snelheid zal het weinig uitmaken. De nagels die ik zet zitten er binnen anderhalf uur op, en blijven drie tot vier weken mooi zitten.

De meeste van mijn klanten komen elke drie weken terug voor een nabehandeling. De werkwijze die ik hierboven beschrijf hanteer ik uiteraard niet in mijn studio. Daar vijl ik het op een professionele, en de juiste, manier weg.

De kosten variëren in Den Helder en omgeving ook heel sterk. De één vraagt € 60,- voor een nieuwe set, de ander vraagt (net zoals ik) € 40,-.