Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Met Spoed Gevraagd!

• Iris

Ivm onverwachtse prive omstandigheden,ben ik helaas genoodzaakt om op zeer korte termijn een andere woonruimte te zoeken in Den Helder.Ivm het via de woningstichting te lang duurt,wil ik het graag ook via deze manier proberen (wie niet waagd,wie niet wint..) en hopelijk Heeft U of kent U bijv een goede particulier/makelaar ? die woonruimte te huur aan bied,wél liefst voor onbepaalde tijd & met een huurcontract ivm met aanvragen huursubsidie max huur 500 p.m! Ben een nette verzorgende jongedame met wél opgevoede huisdieren!voor vragen of inlichtingen,ben ik er altijd graag vriendelijk toe bereid om U verder mondeling toe te lichten.U kunt mij dan het beste bereiken op 0622174099 wachtend op reactie, Vriendelijk Groetend

• jeroen

hey hey wat zoek je dan zoal

• Jacqueline

Hai,

Kijk hier even: http://www.huurwoningen.nl/in/den-helder/ en op de startpagina staan alle makelaars, sommigen bieden huurwoningen aan. Succes!

• Iris

Hallo Bedankt voor jullie reactie's & Típ's!

heb idd al op de site huurwoningen.nl gekeken en vele andere site's,helaas zit daar niets geschikt voor mij bij betreft onder de max huurprijs van €500,- (ivm aanvragen huursubsidie en wil het nog betaalbaar blijven voor mij alleen) en ivm ik in het bezit ben van wél opgevoede huisdieren (2 katten & 1 klein hondje) die ik toch graag mee zou willen nemen,zit niet iedereen daar op te wachten & ben ik daar helaas ook al een paar keer op afgewezen.

Betreft woonruimte ben ik erg makkelijk en niet veel eisend! Wél het liefst een zelfstandige woonruimte zoals een klein huisje of een appartement en dus géén kamer of gedeelde woonruimte's ivm juist met mijn dieren en ik op zoek ben na echt een eigen plekkie voor mij alleen.kijk elke dag een puur uurtjes via google,makelaar site's,advertentie site's etc en heb idd dan zelf een paar advertentie''s geplaatst met gezocht,maar blijft toch moeilijk ivm er vele zijn die op zoek zijn.maar waar 1 wil is daar is ook 1 weg en aanhoudster wint ! Hoop toch zsm iets te vinden of aangeboden te krijgen dus alle tips etc zijn van harte welkom! Groetjes & nog een fijne dag toegewenst !

• bloem41

hoi iris

ik weet dat er in julianadorp diverse huurwoningen vrij zijn. die gaan ook via een makelaar(volgens mij). er hangen posters op de ramen(professioneel) van een bedrijf waar je dan mee kan bellen. dat is dus niet particulier. dat is in de wijk kruiszwin.er staan er meerdere leeg. je hebt dan een klein voortuintje en een achtertuin erbij. als je een autootje hebt, dan zou je er eens langs kunnen rijden om te kijken of het wat is voor je, en voor het tel. nummer.

het is in de buurt van de KLM huizen.

succes meid.

groetjes.