Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gevonden: opoefiets

• Jacqueline

Deze fiets stond met los slot (kapot) én met een kettingslot om het zadel, bij ons achter. Mis je een opoefiets, geef dan details (kleur, naam zadel oid) en je kan hem ophalen. Nu heb ik wel eerder een fiets gevonden, en kreeg ik mails als “Hoe ziet de fiets eruit?”

ALS EIGENAAR WEET JE DAT ZELF WEL, DUS JIJ GEEFT DE DETAILS!

Dit voor de duidelijkheid….

• Beatrix

Ik vind nou NOOIT een fiets ……….

• toeval?

Jowiri vindt wel vaker fietsen?

toeval zeker haha

• Jacqueline

Dus?

• Beatrix

Dus ? Nou ik heb nog nooit een fiets gevonden .. wat Toeval bedoelt, zal wel toevallig zijn

• Dewi

Jowiri zit denk bij de burgerwacht haha. als zij in het echte leven net zo is als op dit bord verbaast het mij niks. Ik denk dat ze die fietsen echt loopt te zoeken met een zaklamp om zo weer de held uit te hangen op het prikbord want oh oh wat is ze toch goed!

Koningin jowiri moeten we haar maar gaan noemen

• Niet belangrijk

Beste reageerders

Hoe kunnen jullie nou over iemand oordelen die jullie persoonlijk niet eens kennen.

Jowiri heeft gewoon een fiets gevonden bij haar achter en probeert nu om de rechtmatige eigenaar te vinden om de fiets terug te geven, In mijn ogen een prima en eerlijk initiatief, en dat is ook zoals ik Jowiri WEL persoonlijk ken als een eerlijk mens.

Als jullie het niet waarderen dat iemand de rechtmatige eigenaar probeert te vinden denk ik dat het misschien wijs is om gewoon de topic over te slaan.

Met vriendelijke groet

Niet belangrijk

• Jacqueline

Dank je NB. Ik weet zo 1 2 3 niet wie je bent, maar zo is het idd. wel.

Nix moraalridder, nix burgerwacht, maar wel iemand, die probeert het leven zo aangenaam mogelijk te maken. Voor mezelf, en voor een ander.

Echter wie het verkloot, die ligt eruit. Dat dan weer wel.

Wat de mensen die mij niet persoonlijk kennen van me denken, dat doet me eigenlijk niet zoveel. Het zegt zoveel meer over hen dan over mij.

Daar kan ik dan alleen maar medelijden mee hebben. En vind ze niet de moeite waard daar nog mee in discussie te gaan. Een leeg hoofd kan je niet vullen…..

• jolanda

klopt, ook hier achter mij huis, stonden regelmatig fietsen, vanwege de hoge heg, n meestal zomers (lees: vanuit de kroeg en feestjes)…helaas nu ff geen hoge heg meer, dus ook geen fietsen :( jammer voor mij ;-) heb er een goeie aan “overgehouden”…maar gelukkig voor de verliezers…:)

• moontjuh

eeuuuhhh… een leeg hoofd kan je dus WEL vullen.

enne als je iemand zijn fiets wilt terug bezorgen bel je als eerlijke burger gewoon de politie, komt ratteplan hem halen en worden de signalementen opgeslagen door de politie.

degene die hem kwijt is kan hem dan via DE JUISTE INSTANTIE ophalen.

wist je dat als je het niet opgeeft bij de politie je ook meedeelt in een strafbaar feit omdat je een hoogst waarschijnlijk gestolen fiets in je bezit hebt.

en medelijden met iemand hebben die een negatief beeld van jouw heeft vind ik persoonlijk ook wel erg hoog van de toren geblazen maar goed.

zoals de waard is……..en zoals je jezelf hier neer zet zou het misschien toch niet zo ver gezocht zijn…wie de schoen past…….

ieder zijn mening en ieder zijn meug