Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Juf tapet kind vast aan stoel

• beste school

16 maart 2011 14:36 | bnr.nl

Een vrouw uit Den Helder eist dat een lerares van basisschool ’t Tuselant in haar woonplaats wordt ontslagen. De onderwijzeres had de zoon van de vrouw aan zijn stoel ‘vastgetaped’ en liet op een ander moment vier leerlingen met hun blote handen wc-papier uit een verstopt toilet halen.Algemeen directeur Doede Scholte van de overkoepelende organisatie Meerwerf, waar ‘t Tuselant onder valt, zegt dat de leerkracht voor haar ,,pedagogisch onjuiste handelen schriftelijk is berispt.” De moeder van de jongen neemt hiermee geen genoegen

• seagal

vroeger ging het niet anders en ben er niet slechter van geworden.

tegen woordig met dat tuig moet je wat.

met je linker hand de wc pot leeg halen kan toch gewoon je eet toch met rechts.

• Lemmo

Nee natuurlijk dient deze juf direct ontslagen te worden. Sterker nog…. Stenigen moeten we haar.

Ik weet niet of dat deze prik door jullie is gelezen…. Maar dit is het gevolg van niet ingrijpen van de maatschappij op ettertjes zoals in bovenstaande prik bestraft

Hulde voor de juf…. en van mij mag het rietje wel weer terug!

• nikkie33

zeker een beetje overspanne??

• dta

Ik denk nu, wat moet er van het kind terecht komen ………………..sorry hoor, als je tegenwoordig boos wordt op zo'n kind staat moeder al weer vooraan om een klacht in te dienen…

• Meissie

En als het nu nog waar was….

Maar dat is het dus niet!!

Kind is alleen met zijn tenen(neus van schoenen) aan de grond getapt.

En na meerdere keren waarschuwen over die wc rollen moesten ze het nu zelf maar eens opruimen!

Sneu voor dat mannetje dat hij zo'n moeder heeft!!!

• dta

Je zou bijna de moeder vasttapen………:)-D

• marineman

Groot gelijk hulde aan deze juf, moeten ze ook met ettertjes doen in de visbuurt die daar in de avond de boel verpesten. Als er meer van zulke ettertjes zijn moet je de ene bij de enkels pakken en de andere er mee slaan. Tegenwoordig mag je kinderen niet meer corrigeren want dan staat de kinderbescherming voor je deur omdat het "mishandeling' is. Waar zijn we in dit land nu mee bezig mensen. Een strakke opvoeding met duidelijke regels is alleen maar een goede fundering voor later, normen en waarden kennen de kinderen van nu niet meer omdat pa en ma de hele dag aan het werk zijn en de kinderen aan hun lot worden overgelaten op straat, tegenwoordig eerder playstation en internet. Blijft het feit dat deze juf optreedt en er regels bij de leerlingen in wil stoppen. Zonder regels een chaos….

• een moeder

hoi

ik heb ook een kind op de basisschool , en ja die vreet ook vaak genoeg wat uit

en de juf weet dat hij van mij daar gerust straf voor mag krijgen

maar ze moet het toch echt niet wagen om hem te gaan tapen

en ik zou zeker ook aangifte doen.

zo een juf hoort op een school niet thuis

• moontjuh

hier ook een moeder en ik zeg:

alleen maar getaped of heeft ze hem getaped en al de noordzee in gedonderd, want tja dat gaat dan toch wel te ver.

trouwens applause voor de moeder……..ze sprak voldoende nederlands OM aangifte te doen, toch een inburgeringscursus die wel werkte(geintje) (heb namelijk totaal geen idee of mevrouw wel voldoende nederlands sprak) whahahahahah