Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Juf tapet kind vast aan stoel

• bloem41

ik kan me best voorstellen dat het af en toe voor de juffen en meesters niet meevalt voor de klas.

maar of vasttapen nu de juiste weg is???????

ik vind het erg ver gaan. wie doet dat nou? ik vind het heel vreemd.

gister was dit onderwerp bij het jeugdjournaal,de raad voor de kinderbescherming werd geraadpleegd, en die kwam met 10 rechten van het kind. waaronder, dat er niet ongeoorloofd aan kinderen gezeten hoeft te worden.

ik denk dat de juf hier nog wel eens heel slecht mee weg kan komen. waar liggen de grenzen??

moeten de kinderen straks bij binnenkomst in de school allemaal een dwangbuis aan?? en mag die weer uit als de knor gaat om naar huis te gaan??

als je niet op een ‘normale’ manier orde kunt houden, moet je een ander vak kiezen………

• School

Tape mag niet meer. Dan gebruik je toch een spanband, kun je goed strak aanspannen en weet je zeker dat ze geen kant op kunnen.

Tegenwoordig is de jeugd heilig. Je mag toch niets meer. Als je het kind verkeerd aankijkt heb je de ouders al op school.

En als ze dan op school komen zie je ook gelijk waarom het kind zo is. De appel (lees eikel) valt niet ver van de boom.

Vorige week was ik getuigen van een jochie van 8 jaar dat een grote bek gaf tegen de leerkracht. Veel ouders vinden de opvoeding een taak van school!

Beste ouders, jullie hebben toch dat kind op de wereld gezet? Dan is het jullie verantwoording!

Dat is onze toekomst. Gelukkkig zijn er nog genoeg leuke kinderen, en daar doe je het voor. Jammer dat een klein percentage, het verpest voor andere klasgenoten.

Ik spreek uit ervaring!

• misterie

Ik weet niet wat ik erger vind , een juf die de schoenen van een bewegelijk kind vast tapet ,

Of een moeder die de speen van haar kind vast plakt met plakband aan de mond . Zelf gezien in de trein ,

Toen ik daar wat van zei kreeg ik gelijk een grote mond