Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis all-in-one printer voor vereniging, club of buurthuis (niet voor particulieren)

• Leo Klepper

Ik heb een goed werkende printer over en stel die graag gratis beschikbaar aan een vereniging, club of buurthuis. Dus niet voor particulieren. Het gaat om een Brother DCP 340 CW inkjetprinter met scanner/copier, sheetfeeder en de mogelijkheid om draadloos te printen. Elke basiskleur heeft een aparte cartridge, dat is zuinig in het gebruik.

Verdere info over de printer: http://www.gebruikershandleiding.com/Brother-DCP-340CW/56632/download-ok.html

Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Ik kom de printer bezorgen bij het verenigings- club- of buurhuisadres.

Leo Klepper

• Petra

Hallo, ik heb evt. interesse. Zou ik u ook privé kunnen mailen hierover? Ik kan morgen op zijn vroegst aan iemand vragen of het wat voor hen wat is. Groet, Petra

• Leo Klepper

I.v.m. geen vraag vanuit club, buurthuis of vereniging heb ik de printer met 9 cartridges naar Rataplan gebracht. Dus niet meer bij mij beschikbaar.

• gerard

zode hoor was toch een vereniging die hem wilde hebben?

of was dat weer zo'n moedertje die schuldloos gescheiden was en geen auto omzelf te halen

en wat nog meer 40 euro per week etc etc.

sorry voor mijn gevoel maar dit hier steeds meer een bedelbord ipv prikbord

• Leo Klepper

Je slaat de plank volledig mis Gerard. Ik heb niets meer van Petra gehoord, daarom heb ik de printer naar Rataplan gebracht. Er is dus geen sprake van een “schuldloos gescheiden moedertje”.

• Petra

Beetje jammer, Gerard. Dan wordt er wat gezegd over bedel mails etc., maar de mails over vooroordelen…beetje jammer dus. Voor uw informatie: de printer zou niet voor mijzelf zijn, maar wou niet openbaar vertellen waarvoor wel, juist om deze mails te voorkomen. Beetje sneu dat dat altijd zo moet, hier op het prikbord.

• rob

denk dat gerard n beetje last van kift heeft…jammer