Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

met spoed op zoek naar!!!

• Iris

Ivm onverwachtse prive omstandigheden,ben ik helaas genoodzaakt om op zeer korte termijn een andere woonruimte te zoeken in Den Helder.Ivm het via de woningstichting te lang duurt,wil ik het graag ook via deze manier proberen (wie niet waagd,wie niet wint..)

Ben Op zoek na een zelfstandige woonruimte (Appartement/kleine woning etc maakt me niet zoveel uit als ik maar me eigen plek heb samen met me lieve dieren) wél liefst voor onbepaalde tijd & met een huurcontract ivm met aanvragen huursubsidie max huurprijs tot €500,- ! Ben een nette verzorgende jongedame met wél opgevoede huisdieren!! voor vragen of inlichtingen,ben ik er altijd graag vriendelijk toe bereid om U verder mondeling toe te lichten.U kunt mij dan het beste bereiken op 0622174099 wachtend op reactie, Vriendelijk Groetend

• Verhuurder

En over wat voor en hoeveel lieve dieren gaat het hier?

• ruud van de kerkhof

hallo ik heb een vraag , wie kan mij helpen aan spullen voor de arme jeugd in roemenie , bvd speelgoed , potloden , pennen,gummetjes , kleine scharen , dus div schoolbenodigdheden , of bvb cap,s of keycord,s , vomar racer,s , ballen enz , kijk op mijn website www.maakroemenieblij.nl en je kunt lezen waarom deze vraag , als uw evt wat heeft kunt uw mij altijd bellen 0640702926 of mailen , wat is er nou mooier als je iemand blij kan maken in een arm land , alvast bedankt voor de medewerking vriendelijkesportgroet ruud van de kerkhof

• iris

Goedemorgen Verhuurder

het gaat hier om 2 binnen katten en 1 oud klein hondje (geen keffertje) zijn wél opgevoed dus merkt er weinig van dat ze er zijn en ben erg netjes & verzorgend dus ook niet te zien of te ruiken in huis !!!

groetjes iris

• nikkie33

beste laat je hart spreken.

daar gaat deze topic niet over als je iets wilt begin je een eigen topic.

op deze manier krijgt de topic starter veel onzin in haar topic.