Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tweedehands kleding winkel

• Jacqueline

En het is héérlijk om het beter te weten ;) Het lijkt me zo stomvervelend laag ontwikkeld te zijn. Je word daar namelijk zo'n zeikerd en negatieveling van :P

• Jacqueline

Dames, mijn laatste reacties is natuurlijk expres nogal overdreven. Maar wat is dat toch, dat alles zo negatief bejegend moet worden?

Er zijn hier mensen, die ongelooflijk uithalen naar van alles en iedereen, maar als er teruggeslagen word, slaan bij diezelfde mensen bijna de stoppen door.

Wil je uitdelen, dan moet je ook kunnen incasseren. Kun je dat niet, dan moet je niet meespelen.

Je mag het best een winkel van niets vinden, maar muf is het niet. Dat was niet om je reactie onderuit te halen, maar net als Juut vroeg ik me af of je niet ergens anders bent geweest. Maar weer niet kunnen incasseren, want hups meteen weer fel van leer. Zonde van je energie.

• adri

Goh, ik ben er vanmorgen nog geweest,niets van dat alles gemerkt,

De koffie stond klaar,en wat ik heel belangrijk vind,er hangt zo,n gezellige sfeer.

En weer heel leuk geslaagd!!(tu)

• ciska

bedoel ook niet de winkel hoor Adri en Juut de kleding is vaak muf, kan ook van alle kanten komen ;-) maar gelukkig heb ik al gehoord dat dat veel aangedaan word…maar jowiri (geen hoofdletter) mag altijd graag iemand afzeiken, en zoals velen hier weten en lezen, maar zegt meer over haar zelf, hoef je niet laangbegaaft voor te zijn :), ga zo door Jowiri :D

• ciska

het spel? is dat een uitdaging? je hebt echt niets anders te doen hé…….geloof dat mijn opmerking een reactie is op jou FELLE reactie, denk dat jij gewoon weinig te doen hebt…..maar goed, weet je, zolang jij toch altijd denkt dat prikbord van jou is, en wij geen eigen mening mogen hebben…houd t hier op denk ik…..niet voor mij hoor…mag graag meespelen :D

enne blij dat de winkel een succes is,,ook voor jou jowiri ;-)

• Anita

Een muffig winkeltje? Verkleedkleren? Wat zoek je dan in een tweedehandswinkel nieuw of zo? Winkel is ruim en overzichtelijk en voor de kleine portemonee een goede oplossing en Ciska als je er niets kan vinden van je gading moet je er maar heen gaan denk ik!

• jos'e uit de buurt

??

dat is wat hier bedoeld word,geen eigen mening over iets mogen hebben, en sommige die zich met van alles bemoeien..ik denk dat wat ciska bedoelde, hoe de winkel in t begin was.

• corina

Dit heeft niets met een mening te maken, Het is alleen maar kritiek,en een sneer naar de minder bedeelde.

• ciska

een sneer? naar n minderbedeelde? waarom? heeft iedereen t dan allemaal zo breed hier?? wat n onzin toch allemaal hier…begrijp toch ook wel goed waarom er zoveel mensen komen en gaan…

gezelligheid kent geen tijd hier :D:D

en José thx. maar laat ze maar gaan ;-)

• Juut

jos'e uit de buurt Schreef:

ik denk dat wat ciska

> bedoelde, hoe de winkel in t begin was.

De winkel is net 3 weken open .. en ja sommige kleren ruiken wat “muffig of stoffig ” … maar gelukkig hebben we een wasmachine ;)

In ieder geval hebben ze vele leuke dingen ( behalve kleding ook dingetjes voor in huis ) en zijn goedkoop.

Allemaal een prettig weekend …