Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bedankt

• ruud van de kerkhof

ik heb alweer een tijdje geleden een oproep gedaan , voor schoolbenodigdheden klein speelgoed , en knuffels voor arme weeskinderen in roemenie ,,www.maakroemenieblij.nl maar heb tot mijn teleurstelling totaal geen respons gehad , en daar wil ik iedereen voor bedanken , het is jammer dat je buiten den helder meer respons krijgt , als in den helder , zal waarschijnlijk aan de mentaliteit liggen , in den helder zijn ze goed in beloven maar die na komen ho maar , enkele daar gelaten , d,r zijn ook nog gelukkig mensen die hun hart op de goede plaats hebben , vriendelijke groet ruud van de kerkhof

• ferdinand

wat zuur ruud,een oproep ?

klinkt als verplichting…..

• Dewi

Als jij die ruud uit de schooten bent, dan krijg je mijn oude schoenen nog niet mee, je had beter je naam er niet boven kunnen zetten, dan had je waarschijnlijk een hoop respons gehad, ouwe zuurpruim

• karin

wat een vreselijk iemand zeg,ik maak zelf nog wel uit aan wie ik geef

Nu krijg je natuurlijl helemaal niets meer

Jammer voor de mensen die het nodig hebben

Jij met je oproepje hebt dit verpest

• Destiny

OMG, ik bepaal zelf wel aan wie ik wat geef. Wat maak jij je druk zeg pffff….

Je wordt op heel internet dood gegooit met mensen die gratis spullen willen hebben.

Denk je dat wij niks nodig hebben ofzo.

Als je geen respons heb gehad doe dan niet gelijk zo, zo krijg je zeker weten nooit spullen.

Houd je liever bezig met plaatjes draaien in t cafe want dat ken je ook niet!!

• Simone

Whehehe, backfire :P

• wenn

Whaha, omdat jij geen reactie krijgt is de mentaliteit in den helder slecht ?

er zijn genoeg mensen ook in den helder die schreeuwen om kinderspullen.

Dan zie je ook dat ze hte nodig hebben.. in romenie ook vast en zeker..

maar hoe weet ik dat ze daar terecht komen?

Pffff… Naja nu kun je het helemaal schudden natuulrijk:)

• ruud van de kerkhof

wat een reactie,s , super , ik zeg altijd maar zo wie de schoen past trekt hem aan , en gelukkig durf ik met mijn eigen naam een reactie te plaatsen , dat heb ook met mentaliteit te maken , en de mentaliteit van de mensen in den helder is niet slecht , maar van de mensen die dingen beloven en niet nakomen , en die ben ik in den helder vaak tegen gekomen , vandaar , en natuurlijk zijn er in den helder ook mensen die het minder hebben , en die moeten ook geholpen worden , en natuurlijk bepaalt iemand zelf of hij wat geeft of niet, daar heb ik geen probleem mee , gelukkig hebben ook een aantal mensen positief gereageerd , en daar ben ik blij mee ,verder wens ik iedereen het beste vriendelijke groet ruud

• ferdinand

wie durft er niet met zijn eigen naam te posten?

positief?

je generaliseerd ,kortom zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten

en als den helder zo beroerd is……..

• graag gedaan

wat doe je dan nog in den helder joh als alles hier zo slecht is?

of was je teleurgesteld omdat je er zelf niks aan overhoud?