Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bedankt

• Jacqueline

Wat zijn we weer vriendelijk vandaag….En in dit geval 2 kanten op.

• ferdinand

pardon?

ik stel 2 vragen ,stel een feit vast, en gebruik een spreekwoord dat is minder on vriendelijk dan ruud zijn verhaal

• Jacqueline

Was niet op jou persoonlijk Ferdinand :) Dat viel nogal mee.

Ruud gooit idd. op deze manier wel zijn eigen glazen in. Sterker, de glazen van de kinderen in Roemenië :(

• ruud van de kerkhof

beste graag gedaan het kost mij gemiddeld 100 euro in de maand , en ik ben niet teleurgesteld dat ik er iets van over houd , wand dat is niet de bedoeling , plus de tijd die ik er aan besteed , maar dat doe ik graag , vrijdag weer naar eindhoven om uit mijn eigen zak 500 petjes te kopen , kost mij 75 euro plus benzine geld , en dat heb ik er graag voor over , maar dat zullen sommige mensen niet begrijpen , maar voor de rest bekijken jullie het maar , jullie mogen denken en schrijven wat jullie willen dat boeit me echt niet , vrg ruud

• ferdinand

(tu)thx jowiri

• kees

Roemenen? ohja dat zijn toch die gasten die in Amsterdam een meester zijn in het zakkenrollen en bankpasjes namaken?

• graag gedaan

je hoeft je voor mij niet te verantwoorden met wat jij in je passie steekt

je oproep bedankt is buitengewoon kwetsend

in de eerste plaats omdat je overkomt alsof mensen gedwongen moeten worden vrijwillig te geven

in de tweede plaats zoals je tegen je eigen gemeente aantrapt

leuk wat je voor roemenië doet maar enig idee hoeveel verborgen armoede in onze eigen gemeente is

hoeveel kinderen er hier niet eens op sport zitten of mee kunnen op schoolreisje?

en niet alleen hier hoor kijk gerust eens in onze grote steden waar ook aardig ghetto vorming is en waar ook genoeg kinderen tekort komen

heb je er trouwens wel eens bij stilgestaan dat je met deze oproep ook mensen kwetst die graag hadden willen geven maar dit niet meer kunnen omdat het hier ook wat mindergaat?

zou nog maar eens goed nadenken als ik jou was voordat je weer zo'n kwetsend bedankje plaatst

• moontjuh

kleine opmerking naar graag gedaan:

als je het over armoede hebt dan heb je het niet over kinderen die niet op sport kunnen of niet mee kunnen met een schoolreisje hoor!

je heb je het over de eerste levensbehoeftes en daarna een beetje geluk met b.v een knuffeltje of wat kleertjes.

maar goed.

vraag me af wat die kinderen moeten met petjes hoor ruud. vraag me af of daar de wereld nou beter van wordt.

en ik denk dat het gewoon raar is dat je mensen aanspreekt over het niet geven van spullen en het niet geven van een reaktie.

ookal geven ze het niet aan jou betekend het niet dat ze niks doen en helemaal niet geven aan goede doelen.

ikzelf zat voor dit verhaal te denken om mijn speelgoed van de kinderen na koninginnendag, want ze willen zitten met koninginnendag, te doneren aan u maar moet eerlijk bekennen dat u overkomt als een naar mannetje.

dus ga op zoek naar een andere instelling.

• ruud van de kerkhof

beste moontjuh , dat doe je goed om het bij een instelling te doneren zodat het speelgoed een tweede leven krijgt in een arm land , als het maar goed terecht komt , dat is belangrijk , en wat die petjes betreft je moest eens zien hoe blij die kinderen er mee zijn of met andere spullen , kijk eens op mijn website www.maakroemenieblij.nl , dan kun je lezen en zien wat ik bedoel en doe , de blijheid op de gezichten zegt genoeg , en dat voor een naar mannetje ? , maar dat mag jij vinden geen probleem hoor , vrg ruud

• karel

Ik geloof graag je goede bedoelingen voor de kinderen in Roemenie. Ik hoop dat je nog veel voor ze mag ophalen. Maar je reactie van iets niet krijgen en het over 1 (tweedehands?) kam scheren van mensen uit je eigen gemeenschap gaat wel erg ver.

Ik begrijp dat je graag zo veel mogelijk wilt ophalen voor deze arme kinderen maar op deze manier gaat het je nooit meer lukken.