Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bedankt

• ruud van de kerkhof

karel , je moest eens weten wat ik allemaal krijg van mensen voor de kid,s in roemenie , vorige week rabo bank met heel veel speelgoed , een bedrijf uit groningen met 20 paar nieuwe keepers handschoenen voor de jeugd , een bedrijf uit friesland met 30 nieuwe volley ballen , een stichting uit volendam enz , dus ik krijg genoeg niet alleen van mensen buiten den helder maar ook van mensen uit den helder , waar ik dus heel dankbaar voor ben , , maar op aanraden van een kennis had ik hier een reactie geplaatst omdat ze zij dat ik daar een hoop respons op zou krijgen , maar niet dus, vandaar mijn teleurstelling en ik hab er meschien er teveel van verwacht , vandaar , maar voor mij is het boek nu gesloten en ik wens iedereen het beste , vriendelijke groet ruud

• graag gedaan

heb je gelijk in moontjuh, armoede is natuurlijk niet verenigingsleven en schoolreisjes missen maar de eerste levensbehoeftes missen en alles wat daarna komt.

heb jij beter verwoord

• seagal

waarom spullen naar roemenie sturenze komen hier alles al stelen.

• annaloes

Ruud,

Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar om te zeggen dat zal wel aan de mentaliteit liggen van de mensen in Den Helder, een hoop beloven en niets doen. Volgens mij is er niemand die je iets beloofd heeft dus daar kan je ons niet op aanspreken. En wat betreft de mentaliteit, weet wel dat het gemiddeld inkomen in Den Helder lager ligt dan in de rest van Nederland. En dan nog.

Persoonlijk geef ik niets meer aan instellingen, instanties of initiatieven als deze. In het verleden heb ik regelmatig kleding geschonken voor een initiatief in Polen. Daar ben ik mee gestopt, toen ik kleding die ik had ingeleverd hier weer door anderen gedragen zag worden. Mensen die dit zogenaamd naar Polen zouden brengen, liepen rond in mijn (zelf gemaakte) truien, broeken, jassen en jurken.

Misschien een gekwetst vertrouwen.

• ruud van de kerkhof

ja annaloes, ik kan helemaal begrijpen dat je een gekwetst vertrouwen hebt , als je jou reactie zo leest , en dat vind ik verschrikkelijk , inderdaad die dingen gebeuren , en daarom heb ik speciaal een website laten maken www.maakroemenieblij.nl , waarop de mensen kunnen zien waar hun spullen heen gaan en wie ze krijgen , ik geef persoonlijk de spullen af , en daar rij ik 2600 kilometer voor zodat ik weet dat het goed terecht komt bij de juiste mensen en kinderen , en daarom maak ik ook altijd foto,s en die komen op mijn website te staan bij de rubriek foto album , en annaloes wat betreft het aantal mensen die in den helder wonen en die mij dingen hebben beloofd , als ik dat vertel dan zal je verbaasd staan , en dat zijn mensen waar je het totaal niet van verwacht , ik zal geen namen noemen , ik heb stichting,s informatie gestuurd , ik ben bij basis scholen geweest en informatie laten zien , en ze vonden het allemaal zo goed en prachtig wat ik doe voor de arme school kinderen in roemenie , en ze zouden contact met mij opnemen , nou vergeet het maar , ik heb niks meer van ze gehoord , niet eens een fatsoonlijk berichtje , zelfs uit mijn eigen kennissenkring , maar op een gegeven moment raakt het je niet meer , maar je komt altijd wel iemand tegen die geen beloftes doet maar je gewoon helpt , en dat zijn d,r ook heel veel gelukkig en die mensen ben ik heel dankbaar , die geven je weer energie om door te gaan met het gene wat ik doe , dus annaloes d,r zijn gerust genoeg stichtingen die wel goed en eerlijk zijn bv vrienden van sighet uit alkmaar , ik ben zelf in sighet roemenie geweest om te controleren waar ze de spullen heen brengen , omdat ik ook kleding inzamel voor deze stichting , en wil dat het op de juiste plaats komt en in volendam zit er ook een , ongelofelijk wat deze mensen doen voor mensen in afrika en andere landen , diep respect voor deze mensen

• karel

Zoals je laatste berichtjes, spreekt veel meer aan.

Als je de mensen bedankt die wél wat voor jouw goeie doel hebben gedaan en betekend. Dat klinkt gewoon veel positiever dan waar je deze topic mee bent gestart.

Nogmaals succes met je volgende akties en probeer positrief te blijven, ook bij tegenslag.

Zoals good old Bassie zei: “Altijd blijven lachen, wat er ook gebeurd.”

• Simone

karel Schreef:

——————————————————-

> Zoals je laatste berichtjes, spreekt veel meer

> aan.

> Als je de mensen bedankt die wél wat voor jouw

> goeie doel hebben gedaan en betekend. Dat klinkt

> gewoon veel positiever dan waar je deze topic mee

> bent gestart.

> Nogmaals succes met je volgende akties en probeer

> positrief te blijven, ook bij tegenslag.

> Zoals good old Bassie zei: "Altijd blijven lachen,

> wat er ook gebeurd."

Eens met Karel, met je eerste berichtje jaag je alleen maar mensen tegen je in het harnas en gaan mensen met hun hakken in het zand in de verdediging. En dat lijkt me niet je bedoeling.

Het vervelende voor jou is dat mensen een beetje goede doelen moe worden denk ik. Je word overspoeld met rampen, zielige mensen, zielige dieren, scholen, verenigingen, goede doelen ten behoeve van allerlei ziektes, mensen met krantjes in je gezicht bij de supermarkt, etc etc.

En daarna lees je van heeel veel goede doelen dat maar een klein gedeelte van je gedoneerde geld bij de mensen komt en dat de directeur van het betreffende doel een flinke jaarbonus heeft gekregen, ik ben zelf ook erg selectief geworden met waar ik geld aan geef door dat soort berichten.

Vertel mensen je verhaal, vertel waarom jij geinspireerd bent om dit te blijven doen, laat ze beelden zien van het resultaat en breng het in de publiciteit, een negatief bericht zoals je hier in het begin hebt gepost doet jou en je doel meer kwaad dan goed.

• seagal

Ruud

als je geen respons krijg op je reactie op het bord dan moet je dat zo laten.

nu je zo'n reactie als je deze erop zet kwets je ook de mensen die wel wat geven en die zullen nu wel 3 x na denken voordat ze jou iets gaan schenken..