Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beste Visbuurt bewoners

• ik dus

Beste Visbuurt bewoners

Het zou fijn zijn als auto,s netjes op de parkeerplaatsen worden geplaatst ipv overal maar wild te parkeren omdat er toevallig geen plekje vrij is in de straat, bedrijfsbusjes op de hoeken van de straat zetten zodat je niet kan zien wat er van de andere kant komt is levensgevaarlijk ! ook op straat aan je auto sleutelen en de olievlekken laten liggen is ook niet echt netjes

,en regelmatig mensen die op straat de halve inboedel neerzetten en dan drank gaan zitten zuipen , en maar afgeven op de jeugd in deze buurt maar ondertussen zelf geen haar beter zijn

geef zelf eens het goede voorbeeld voordat je naar een ander begint te wijzen

een beter begin begint bij jezelf

• Sabine

ja dat is is vervelend met die auto's vooral in de Jan in t veldstraat

• Visbuurter

Als de gemeente Den Helder iets tegen het illegaal onderverhuren zou doen in de wijk,

dan kan iedereen z'n auto wel normaal parkeren.

Veel van de huizen in de Visbuurt worden gebruikt voor kamer verhuur.

Lekker met 4 man/vrouw in een huisje in de Visbuurt en dan ook nog allemaal een auto voor de deur.

Aanpakken die maffia praktijken ! - gemeente Den Helder doe er eens wat aan !

• Marry

nou dat zeker, in de jansenstraat heb je ook zoveel huizen die onder verhuurt worden allemaal een klein kamertje.

• kopernick

Is wel een teloorgang die Visbuurt, wat vroeger zo'n gezellig volksbuurtje was is nu niet veel meer van over. lijkt wel een vergaarbak te worden van tijdelijke doorstroomers die geen binding / respect hebben voor de buurt / buurtbewoners. De enige opleving was de visbuurtweek van 2010 maar dit heeft het aanzien niet kunnen redden.

• rick

Ik moet zeggen ik woon op de Ruyghweg maar ik ben het helemaal eens met de irritatie van een ieder. Er is niets irritanter dan alle bedrijfswagens en busjes van iedereen. Nu komt de zomer er aan en nemen mensen de tijd voor hun caravan in te ruimen of hun campertjes. Ik kan mij ook mateloos irriteren aan mensen die aan het klussen zijn en dan een volle container een week of 2 laten staan, bel hiervoor gelijk als hij vol is. Is een kleine moeite maar scheelt wel weer parkeerplaatsen.